TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אבוג'ן פרסמה היום את תוצאות הרבעון השני


הכנסות של כ- 8.3 מיליון דולר ברבעון השני ושל כ- 7.7 מיליון דולר בחציון הראשון של השנה
יתרות המזומנים, ניירות ערך סחירים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר ולזמן ארוך של החברה הסתכמו בסוף הרבעון השני לסך של כ- 121.3 מיליון דולר
הסכם שיתוף פעולה עם החברה האמריקאית Marrone Bio Innovations בתחום של עמידות לחרקים

ישראל, רחובות, 20 באוגוסט 2014 - אבוג'ן (סימול בת"א:אבגןNYSE: EVGN ;), הפועלת בתחום של שיפור תכונות בצמחים באמצעות גנומיקה, מודיעה היום על תוצאות הרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2014.

בתגובה לתוצאות מסר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן: "אבוג'ן נמצאת בתנופת עשייה וממשיכה להרחיב בהצלחה את יכולות הגילוי והוולידציה שלה. חלפה פחות משנה מאז הנפקתה בבורסה בניו יורק, ואבוג'ן כבר פועלת במרץ בכדי לתת מענה לארבעה שווקים מרכזיים, והיא עושה זאת תוך שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית הרחבה שלה בכל אחד מתחומים אלו.

התחום הראשון והוותיק מבין ארבעת התחומים מתמקד בשיפור תכונות בזרעים במטרה לתת מענה לצורך ההכרחי להעלאת תפוקות היבול של גידולים חקלאיים מרכזיים המשמשים למאכל אדם ולמספוא. בנוסף, כולל תחום זה הקניית עמידות משופרת לגידולים הללו בתנאי סביבה קשים, כגון יובש. בתחום חשוב זה, שהינו תחום הפעילות הראשון בו התמקדה החברה, מושם דגש משמעותי בקידום תכניות המוצר שלנו בתירס וסויה, בהן אנו רואים את ההסתברות הגבוהה ביותר לפיתוח של מוצרים ראשונים של החברה".

מר חביב המשיך, "תחום הפעילות השני שלנו מתמקד בשיפור תכונות בזרעים במטרה לתת מענה למחלות ומזיקים בצמחים. לאחרונה הודענו על כניסתנו לתחום של עמידות לחרקים, המהווה את הפלח הגדול ביותר בשוק זה. אנו רואים בתחום העמידות לחרקים הזדמנות חשובה להמשך תכניות צמיחת החברה ולהתחלה של תכניות מוצר חדשות בשנים הקרובות, ולכן במהלך הרבעון האחרון התמקדנו בהקמת התשתית הדרושה לתמיכה במספר רב של תכניות בתחום זה. בנוסף, שמחנו להודיע לאחרונה על שיתוף פעולה עם Marrone Bio Innovations - חברה אמריקאית מובילה בתחום של מוצרים ביולוגים להדברת מזיקים ובריאות הצמח. שיתוף פעולה סינרגטי זה מהווה הזדמנות להתרחבות עבור שתי החברות, ומהווה נכס מאיץ לפעילותינו בתחום העמידות לחרקים. בנוסף, שיתוף פעולה זה, מעלה את מספר תכניות המוצר שאנו מנהלים בתחום של עמידות למחלות ומזיקים מארבע תכניות בתחילת השנה לשמונה תכניות כיום.

כמו כן, אנו מרוצים מאוד מההתקדמות בפעילות בתחום החדש ביותר שלנו, אגרו-כימיקלים, במסגרתה הוכפלה מצבת העובדים בתחום וכעת אנו בונים מעבדות ומערכות ייעודיות של וולידציה בצמחים כדי לתמוך בהרחבת פעילות זו. ציפיותינו בטווח הקצר בתחום זה הן כי במהלך שנת 2015 יהיה בידינו תהליך מובנה ומקיף לגילוי מולקולות מטרה כימיות אשר יהוו את החומרים הפעילים במוצר הסופי של קוטלי העשבים, אותם מפתחת החברה.

פעילות הזרעים שלנו, אותה מובילה חברת הבת, אבופיול, ממשיכה להתקדם לעבר מכירות ראשוניות של גרעיני קיקיון בשנת 2016. לאחרונה, קצרנו בברזיל מעל 800 דונם של זני הקיקיון הייחודים שלנו ואנו מנתחים את תוצאות היבול ואיכות הקציר של השדות הטרום-מסחריים הללו על מנת לבחון עד כמה אנו קרובים ליעדינו המסחריים", הוסיף וסיכם מר חביב.

תוצאות הרבעון השני של שנת 2014:
סך הכנסות החברה כוללות (א) הכנסות משרותי מחקר ופיתוח, לרבות הכנסות מתשלומים מראש;
(ב) הכנסות הנובעות מהסכמים לרכישת מניות:
(א)הכנסות משרותי מחקר ופיתוח ותשלומים נלווים במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 7.5 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ- 7.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות משרותי מחקר ופיתוח ותשלומים נלווים ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 3.7 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ- 3.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות משרותי מחקר ופיתוח כוללות תשלומים תקופתיים עבור שרותי מחקר ופיתוח שניתנו במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה השונים של החברה עם חברות זרעים, וכן מתשלומים מראש ששולמו במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה של החברה שהוכרו כהכנסות במשך תקופת ההסכם הרלוונטי.
(ב)הכנסות מהסכמים לרכישת מניות במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 165 אלפי דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ- 1.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות מהסכמים לרכישת מניות ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 83 אלפי דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ- 810 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות אלו נובעות מטיפול חשבונאי נדרש של הסכמי השקעה במניות החברה שנחתמו בעבר עם חברות מונסנטו ובאייר, וכן מהסכם לאופציית PUT שנחתמה עם מונסנטו, בד בבד עם חתימה על הסכמי שיתופי הפעולה למחקר ופיתוח עם אותן החברות.

עלות ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמה לסך של כ- 5.0 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 386 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 4.7 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 159 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים) בתקופה המקבילה אשתקד. עלות ההכנסות ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמה לסך של כ- 2.4 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 205 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 2.5 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 66 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים) בתקופה המקבילה אשתקד. עלות ההכנסות מורכבת ברובה מהוצאות בגין פעילות מחקר ופיתוח שוטפת של החברה במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה עם חברות הזרעים, הסכמים אשר כוללים בנוסף להכנסות בגין פעילות המחקר והפיתוח כמצוין לעיל, גם הכנסות עתידיות אפשריות בגין תשלומי אבני דרך ותמלוגים ממכירות זרעים.

הוצאות מחקר ופיתוח נטו במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 6.0 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 417 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), המשקף גידול של כ- 27% בהשוואה לסך של כ- 4.7 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 159 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות מחקר ופיתוח נטו ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 3.3 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 221 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 2.5 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 67 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות אלו כוללות ברובן הוצאות במימון עצמי של פעילויות המתמקדות בעיקרן בפיתוח טכנולוגיות גנומיות חישוביות ומערכות וולידציה חדשות לתמיכה בתחומי הפעילות הקיימים והחדשים של החברה, לדוגמא בתחומי האג-כימיה והעמידות למזיקים ולמחלות בצמחים. כאמור לעיל, הוצאות אלו אינן כוללות הוצאות מחקר ופיתוח בגין תמיכה שוטפת בהסכמי שיתוף הפעולה הקיימים של החברה (הוצאות אלו נכללות תחת 'עלות ההכנסות' כמתואר לעיל).

הוצאות פיתוח עסקי במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 936 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 186 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 532 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 70 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות פיתוח עסקי ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 562 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 86 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 305 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 30 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות אלו משקף את החלטת החברה לפתח יכולות פיתוח עסקי ייעודיות לכל אחת מארבע חטיבות הפעילות של החברה.

הוצאות הנהלה וכלליות במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 2.1 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 760 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 1.2 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 186 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 1.2 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 411 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 642 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 87 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בתקופה המקבילה אשתקד. כאמור לעיל, הגידול בהוצאות אלו נובע בעיקר מעליה בהוצאות שאינן במזומן בגין הענקת אופציות לעובדים, וכן מעליה מתמשכת בפעילויות החברה ובהוצאות הכרוכות בהיותה חברה ציבורית נסחרת הן בישראל והן בארצות הברית.

ההפסד התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכם לסך של כ- 6.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 2.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון השני של שנת 2014 הסתכם לסך של כ- 3.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מהעלייה בהוצאות מחקר ופיתוח במימון עצמי ויתר הוצאות תפעוליות וכן הוצאות שאינן במזומן כמפורט לעיל.

בנקאיים לזמן קצר ולזמן ארוך של החברה הסתכמו לסך של כ- 121.3 מיליון דולר. בהנחה של מהלך עסקים רגיל של החברה ובהנחה כי לא יתווספו מקורות הכנסה חדשים, כגון הסכמי שיתוף פעולה נוספים, החברה מעריכה כי קצב שריפת המזומנים לשנת 2014 ינוע בין 15 ל- 18 מיליון דולר.

פרטי שיחת ועידה ו-webcast:
הנהלת החברה תקיים היום, 20 לאוגוסט, 2014, בשעה 16:30 שעון ישראל, שיחת ועידה בשפה האנגלית לסקירת התוצאות. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון שמספרו 03-918-0644. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר החברה בכתובת:
http://www.evogene.com
ניתן יהיה להאזין להקלטת השיחה החל משלוש שעות לאחר השיחה בטלפון: 03-925-5921.
השמעה חוזרת של השיחה באמצעות הטלפון תהיה זמינה עד ליום 22 באוגוסט, 2014, וכן באמצעות אתר החברה עד ליום 30 באוגוסט, 2014.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il