TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחזור משכנתאות


תשתחרר מהנטל
כיצד ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא?
כאשר אתם מחליטים לרכוש בית או דירה למגורים או להשקעה כנראה שזו תהיה גם ההחלטה העסקית הכי גדולה בחייכם, ויש להתייחס למהלך הכלכלי החשוב הזה בצורה חכמה ומתוך עמדה של ידע.

לצורך רכישת נכס אנו נדרשים לקחת משכנתא לתקופה ארוכה שבמהלכה התנאים הכלכליים האישיים והגלובליים עלולים להשתנות ובעקבות כך הצרכים שלנו מול תשלומי המשכנתא גם צריכים התאמה מחדש.

לאורך השנים המצב הכלכלי של בני הזוג עלול להשתנות לחיוב או לשלילה, הריבית במשק משתנה תדירות וכך גם ההכנסות וההוצאות של בני הזוג, בעקבות הבאת ילדים, שינויים בגובה השכר, החלפת מקומות עבודה, וייתכן שדרוש לשנות את תנאי המשכנתא בכדי לשמור על רמת החיים אליה התרגלו, או בכדי לשפר את גובה ההחזר הכללי בפועל.

ישנם מספר מסלולים שונים למשכנתא. שינויים בשוק המתחוללים במהלך השנים גורמים לעיתים לירידת שיעור הריבית במשק ובמקרים אלה מומלץ לבדוק אפשרות של מחזור משכנתא - תהליך שעשוי לחסוך ולהקטין בצורה ניכרת את הריבית המשולמת עבור המשכנתא וכפועל יוצא אף להקטין את התשלומים החודשיים או את תקופה ההחזר.

המשמעות של מיחזור משכנתא הוא תשלום המשכנתא הקיימת ולקיחת משכנתא חדשה בהתאם לתנאי המשכנתאות הנהוגים בשוק בתקופה בה מבצעים את התהליך.
לרוב אנו מבצעים הליך של מיחזור משכנתא כאשר הריבית במשק נמוכה יותר מאשר בתקופה בה קיבלנו את ההלוואה. בצורה זו ניתן לקבל משכנתא בתנאים טובים יותר מאלה מאלו של המשכנתא הישנה.
כיום הריבית בשפל היסטורי ולכן רוב בעלי המשכנתאות מהשנים האחרונות יכולים להרוויח מתהליך המחזור.


מספר שאלות חשובות בהקשר למחזור המשכנתא

1.מה גובה המשכנתא שקיבלתם במקור וכמה עוד נותר לשלם ?
2.מה שיעור הריבית המקורי ומה שיעור הריבית שניתן לקבל כיום ?
3.האם כיום ישנם מסלולי הלוואת משכנתא שלא היו בעבר כאשר קיבלתם אותה ?
4.מהו גובה ה"קנס" אם נבצע מחזור משכנתא כיום והאם זה שווה ?

ביעוץ משכנתאות של טלנירי, נבחן את כל השאלות הנ"ל וניתן עליהן תשובות ברורות.
נציג לכם את כל לוחות הסילוקין של הלוואתכם ושל ההלוואות שאתם יכולים לקבל.
נראה את ההחזר החודשי שהתחלתם איתו, את ההחזר הנוכחי ואת ההחזר שאליו ניתן להגיע.
נציג בפניכם את הערך העתידי כולל עלייה במדד משוערת, של הלוואתכם.
נציג לכם גם ערכים עתידיים כוללים אחרים, כלומר כמה כסף תשלמו בסך כל חיי הלוואת המשכנתא
ונשווה ערך זה לערכים אחרים במסלולים אחרים.

כיצד מבצעים מיחזור משכנתא?

שלב ראשון: בדיקה והבנה מלאה של תנאי המשכנתא שלנו כיום לרבות תנאי ההחזר והרביות ,תנאי הפירעון המוקדם של המשכנתא ומהו גובה הקנס אותו נדרש לשלם בגין פירעון מוקדם של המשכנתא.

שלב שני: יש לבצע סקר ובדיקה של ההצעות השונות המוצעות על ידי הבנקים השונים למשכנתא חלופית. ניתן לקבל משכנתא חדשה מאותו הבנק אשר לו אתם משלמים כיום, או מכל בנק אחר, בעת שינויי משכנתא יש לבדוק גם אם נדרש לבצע שינוי בביטוח המבנה או אם ישנן דרישות נוספות לצורך קבלת המשכנתא.

שלב שלישי: לאחר שאנו יודעים כמה אנו משלמים עבור המשכנתא היום וסיימנו לבחון את ההצעות לביצוע מיחזור משכנתא בודקים כמה ניתן לחסוך והאם אנו מעלים או מורידים את הסיכון, ולבסוף להחליט האם משתלם בשלב זה לבצע מיחזור משכנתא.

תהליך זה נשמע ארוך ומסובך, אך ליועץ מקצועי יש את כל הכלים בכדי לבדוק את האפשרות שלנו לחסוך כסף רב וכן להציג בפנינו את האפשרויות הריאליות העומדות בפנינו.

הוצאות נוספות הנלוות לתהליך מחזור המשכנתא:

- תשלום פתיחת תיק למשכנתא החדשה.
- תשלום קנס עבור פרעון מוקדם של המשכנתא
- תשלום קבלת נסח טאבו (נדרש לצורך קבלת משכנתא חדשה)
- הערכת שמאי – לעיתים רבות, ובפרט בעת שינוי הבנק המספק את המשכנתא, נדרשת הערכת שמאי עדכנית.


לסיכום: ביצוע מהלך של מיחזור משכנתא עשוי לדרוש זמן ומשאבים רבים. מומלץ לבדוק ולחשב את כדאיות ההליך והחיסכון אותו נוכל להפיק ממהלך זה. במקרים רבים יועץ משכנתאות יכול לסייע ולהקל על ביצוע התהליך ואף להביא לחסכון משמעותי ושיפור התנאים של המשכנתא החדשה.

אנו בטלנירי מחשבים את אפשרות ההחזר הקצרה והזולה ביותר עבורכם. בעזרת הניסיון שלנו, ולאחר קיום משא ומתן עבורכם עם הבנקים, אנו נוזיל את החזר המשכנתא שלכם בעשרות ואף במאות אלפי שקלים .

השאירו את פרטיכם בטופס למטה או התקשרו אלינו בכל שעה 08-9361736
ואנו נחזור אליכם מיד.

לפרטים נוספים על שירות מחזור משכנתאות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il