TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החידוש שיאפשר לחולי אי-ספיקת לב מושתלי דפיברילטור לעבור סריקת MRI


השתלה ראשונה בעולם של דפיברילטור דו-חדרי עם אלקטרודה ארבע קוטבית בטכנולוגיית ProMRI של ביוטרוניק
חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים, הודיעה על ההשתלות הראשונות בעולם של הדפיברילטור הדו-חדרי (CRTD) עם אלקטרודה ארבע-קוטבית שמאושר לביצוע סריקות MRI. ההשתלות בוצעו בבתי חולים מרכזיים בגרמניה, שווייץ, ודרום אפריקה.

בצירוף אלקטרודת חדר שמאל ארבע-קוטבית (Sentus LV Quadripolar) ודפיברילטור דו-חדרי המותאם לאלקטרודה ארבע-קוטבית (דפיברילטור מדגם Inventra), מציעה כיום ביוטרוניק את מערכות הדפיברילטור הדו-חדרי היחידות בעולם עבור חולים באי ספיקת לב המאפשרות להם לעבור בבטחה סריקות MRI. אלקטרודת ה-Sentus Quadripolar מקלה על הליך ההשתלה בכך שמאפשרת למנתחים גישה לכלי דם בעייתיים עם יכולות קיצוב משמעותיות הרבה יותר. סדרת הדפיברילטורים החדשה (Inventra), שזכתה באחרונה באישור CE וגם היא בעלת אישור לסריקת MRI, מאפשרת את השימוש באלקטרודה הארבע קוטבית של חדר שמאל שאושרה לשימוש בסריקות MRI.

דפיברילטור הוא מכשיר זעיר עשוי טיטניום, בגודל קופסת גפרורים, המושתל בחזה החולים ומיועד לחולים בעלי הפרעות קצב. המכשיר, המכיל מיני-מחשב, מנטר את פעילות הלב ובמקרה חירום נכנס לפעולה, משגר זרם חשמלי רב עוצמה ללב, 'מאפס' את המערכת ומחזיר את הלב לקצב הרגיל שלו.

ככל שחולים מתבגרים כך גם עולה השכיחות לתחלואה נלווית, וסריקות MRI הפכו כבר מזמן לאחד הכלים האבחוניים היעילים ביותר לגילוי בעיות רפואיות, דוגמת שבץ, גידולי מוח ובעיות אורטופדיות שונות. ביוטרוניק היא החברה הראשונה והיחידה בעולם המציעה לחולי אי ספיקת לב טיפול באמצעות מכשיר דפיברילטור לסנכרון חדרי שניתן לעבור עימו סריקות MRI.

"חולים בעלי מכשיר דפיברילטור ואי ספיקת לב מופנים לא פעם לביצוע סריקות MRI לצורך אבחון", אומר ד"ר אנטוניו קורניס, מבית החולים Spedali Civil בברסייה איטליה, שהיה בין המשתילים הראשונים של המערכת BIOTRONIK ProMRI Inventra HF-T. "עם המערכות של ביוטרוניק אני יודע שאני יכול להעניק לחולים טיפול באיכות גבוהה ביותר וגישה רחבה מאד לדיאגנוסטיקה".

בנוסף לטכנולוגיית ה-ProMRI, המערכות החדשות של ביוטרוניק מפחיתות את כמות השוקים החשמליים באמצעות אלגוריתם מורפולוגי חדש ואופטימיזצייה באמצעות מתן קיצוב עלייתי נגד הפרעות קצב מהירות (ATP). שוקים חשמליים ללב בזמן הנכון יכולים אמנם להציל חיי חולים, אבל הם חייבים להתבצע במינימום ההכרחי ותחת בקרה לטובת שיפור איכות החיים של החולים. ביוטרוניק שילבה במערכות החדשות לראשונה טכנולוגיית קיצוב במעגל סגור הנעשה בה שימוש מזה מספר שנים בקוצבי החברה (Closed Loop Stimulation- CLS). שיטת קיצוב מסוג זה מסייעת לחולים שבגופם מושתל קוצב או דפיברילטור, להגיב באופן הטבעי ביותר לדרישת החולים לקצב משתנה כמו גם למצב הנפשי בו הם נמצאים.


אודות ביוטרוניק
ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים ללב. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים בשתלים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים, המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.
למידע נוסף, בקרו באתר ‪www.biotronik.com





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il