TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס מדווחת על ביצועים סולידיים ברבעון השני


ענקית התלת ממד מצרפת פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון 2 ולמחצית הראשונה של 2014
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE,דיווחה תוצאות כספיות בלתי מבוקרות לפי IFRS לרבעון השני ולמחצית הראשונה של השנה שהסתיימה ב- 30 ביוני, 2014. תוצאות אלה נסקרו על ידי דירקטוריון החברה ב- 23 ביולי, 2014.

עיקרי התוצאות (לפני ביקורת)

ההכנסות מרישיונות חדשים וגם מתוכנה צמחו ב-7% במונחים של מטבע קבוע (non-IFRS), על בסיס אורגני.

הכנסות מתוכנת CATIA צמחו ברבעון השני ב-11% במונחי מטבע קבוע, בהובלת מגזרי התחבורה והיי טק.

הרווח התפעולי האורגני (non-IFRS) גדל ב-260 נקודות בסיס בזכות שיפור יעילות תפעול גלובלי.
רכישת Accelrys הושלמה והושק מותג חדש BIOVIA, למחקר ופיתוח בתחומי מדעי החיים ומדעי החיים.
התחזית השנתית של 2014 אושרה מחדש, ויעד הרווח למניה הותאם עבור פיצול מניה ביחס של שניים לאחד.

"ממספר נקודות מבט, נראית התקדמות מקיפה ברבעון האחרון, החל מצמיחה בהשקעות של לקוחות בתחומי התחבורה וההיי טק, בין היתר, דרך ביצועים חזקים של מותגי CATIA ו-SIMULIA, כאשר שניהם משיגים גידול דו ספרתי בהכנסות מתוכנה במונחי מטבע קבוע, ועד לעבודה שלנו לחיזוק ערוצי המכירות ויצירת הזדמנויות מכירה מבטיחות, ודיאלוג אסטרטגי גובר עם לקוחותינו ולקוחות פוטנלציאליים חדשים," אמר ברנארד שארלס, נשיא מנכ"ל דאסו סיסטמס.

"במהלך הרבעון השני חיזקנו והרחבנו את המותגים שלנו וחיזקנו את האסטרטגיה שלנו עם שתי רכישות מפתח. הבוקר הכרזנו על רכישה אפשרית נוספת של QUINTIQ המביאה ניהול שרשרת הפצה ולוגיסטיקה אל מותג DLEMIA שלנו, ומחזקת את יכולות האופטימיזציה של הפעילות העסקית במסגרת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. אנו ממשיכים להרחיב את טווח היכולות שמספקת SIMULIA עם הוספת SIMPACK, מובילה טכנולוגית בסימולציות של גופים. יצרנו מותג חדש, BIOVIA, לתחומי מדעי החיים והחומרים, שם אנו יכולים להציע ללקוחותינו מערך נרחב של אפליקציות ופלטפורמות שיתופיות, שיאפשרו להם לנהל את החדשנות המדעית הודות להשקעות שביצענו ב-Accelris וב'בינה ביולוגית'."

"לבסוף, פעילות חדשה של לקוחות ברבעון מציגה כי הזמינות של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE והתוכנה בענן, מאפשרת לנו להגיע ללקוחות שאחרת לא היינו יכולים לגשת אליהם בעבר".
על בסיס IFRS, סך ההכנסות גדל ב-10%, כשתוכנה צומחת ב-7% ושירותים והכנסות אחרות צומחות ב-33%. שלא על פי IFRS, סך ההכנסות צמח ב- 15%, כשהכנסות מתוכנה צומחות ב-13% ושירותים והכנסות אחרות ב-34%. ללא רכישות ומיזוגים, סך ההכנסות (non-IFRS) גדל ב-5% והכנסות מתוכנה צמחו ב-7% (כל שיעורי הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

על בסיס אזורי, הכנסות (non-IFRS) באירופה צמחו ב-15%, בהובלת גרמניה, שבדיה ובריטניה. הכנסות (non-IFRS) באמריקה צמחה ב-18%, עם שיפור בביצועים בצפון אמריקה. באסיה, הכנסות צמחו ב-11% והיו מעורבות, עם צמיחה חזקה בדרום קוריאה והודו (כל שיעורי הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

הכנסות מרישיונות חדשים גדלו ב-12% (IFRS) ו- 13% (non-IFRS), כשהן נתמכות על ידי צמיחה דו ספרתית חזקה באירופה, כפי שדווח ועל בסיס אורגני. הכנסות חוזרות מתוכנה צמחו ב-5% (IFRS) ו-12% (non-IFRS) בזכות צמחיה באחזקה והשכרה (על השוואות הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

•על פי מותגים ו-non-IFRS, המותג CATIA צמח ב-11% כשהוא מובל על ידי מגזרי התחבורה וההיי טק. ENOVIA צמח ב-5%. סולידוורקס צמח ב-8% עם גידול של 5% במספר הרישיונות החדשים ל-14,090. הכנסות מתוכנה אחרת צמחו ב-27% המשקפות את צירוף הרכישות וצמיחה דו ספרתית עבור SIMULIA (גם כאן, כל השוואות הצמיחה הן במונחי מטבע קבוע).

•הרווח התפעולי לפי IFRS של 99.6 מיליון יורו ירד ב-16.9%, בעוד הרווח התפעולי non-IFRS גדל ב-3.5% ל-162.2 מיליון יורו. לשינויי מטבע יש השפעה שלילית על צמיחת הרווח התפעולי של כ-10 נקודות אחוז. שיעור הרווח התפעולי non-IFRS היה 28.5%.
•הרווח הנקי למניה לפי IFRS ירד ב-18.8%, בעוד הרווח הנקי למניה non-IFRS ירד ב-2.4% ועמד על 0.85 יורו למניה. בביטול השפעה של 8 סנט מצד תנודות מטבע, הרווח למניה non-IFRS היה גדל ב-13%.
תחזית להמשך:
על פי תיבו דה טרסנט, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל הכספים של דאסו סיסטמס: "בסך הכל זה היה רבעון שני מוצק אשר המחיש את מנועי הצמיחה המרובים שלנו מהשורה העליונה בפעולה ונתן לנו ביטחון שהיעד שלנו, לצמוח באספקת הכנסה חדשה אורגנית דו-ספרתית מרישיונות במטבעות קבועים לשנה המלאה עומדת בציפיות שלנו."

"מנקודת מבט פיננסית, היינו מיושרים היטב עם מטרותינו ברבעון השני בכל רחבי החברה. חשוב מכך, עם ההתקדמות שלנו עד היום אנחנו גם מקדימים ביחס ליעד השנתי שלנו של הרחבת הרווח התפעולי האורגני non-IFRS שלנו בכ-150 נקודות בסיס. המוקד הקבוע שלנו בשיפור היעילות של הפעילות הגלובלית שלנו באמצעות העצמת תהליכים מניע שיפורים משמעותיים ברווח התפעולי האורגני ועוזר למתן את השפעת דילול הרכישות."

"עם הפנים להמשך, אנו מאשרים מחדש את המטרות הפיננסיות שלנו ל-2014, ומעדכנים להכללת הרכישה לאחרונה של SIMPACK, וכן את הרווח למניה, המשקפים את פיצול המניות 2 ל-1 שהתרחשו ביולי (two-for-one stock split)."

לתוצאות הכספיות המלאות, ניתן להיכנס לקישור: http://www.3ds.com/press-releases/single/dassault-systemes-reports-solid-second-quarter-performance-and-reconfirms-full-year-outlook/
---


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il