TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עיריית בת ים תקבל מענק בסך כ- 2 מיליון ₪ ממשרד השיכון


לטובת קידום תכנית מתאר להתחדשות עירונית ברובע לב העיר
המתחם המדובר משתרע על פני 300 דונם עם 3930 יח"ד, אליו מתוכננות להתווסף 700 יח"ד נוספות.
היקף פעילות ההתחדשות העירונית הגבוה בעיריית בת ים הקנה לה נקודות זכות לקבלת המענק

עיריית בת ים מדווחת כי תקבל מענק בסך כ- 2 מיליון ₪ ממשרד השיכון לטובת קידום תכנית מתאר להתחדשות עירונית ברובע לב העיר. המענק ניתן במסגרת מסלול מימון לתכניות התחדשות עירונית בסדר גודל של רובע או שכונה שלמה, שמטרתן לעבות את המרקם הבנוי ולאפשר תוספת בניה למגורים באמצעות פינוי בינוי ותמ"א 38.

המתחם ברובע לב העיר שבו תקודם התכנית משתרע על פני 300 דונם, והוא תחום בין הרחובות שד' העצמאות – ירושלים - כצנלסון - אנילביץ'. נכון להיום קיימות במתחם 3930 יח"ד, כאשר התכנית מדברת על תוספת של 700 יח"ד נוספות.

רובע לב העיר הוא אחד הותיקים בבת ים ומשמש ברובו למגורים. זהו הרובע הקטן ביותר בעיר מבחינת שטח, אך יחד עם זאת הוא אחד הצפופים. רוב הבניה הקיימת ברובע לב העיר היא בניה רוויה משנות ה-60-70, של בניינים בני 2-4 קומות עם דירות קטנות בנות 2.5-3 חדרים, כאשר מאז לא היתה בניה חדשה.

היקף פעילות ההתחדשות העירונית של בת ים כפי שהעבירה למשרד השיכון כולל 8 תכניות לפינוי בינוי ועיבוי, מתוכן 4 מאושרות, 1 במתן תוקף ו-3 לקראת הפקדה. בנוסף לתכניות אלו יש 2 מתחמים שהוכרזו במסלול עירייה ו-10 מתחמים שקיבלו הכרזה מקדמית במסלול מיסוי. היקף זה הקנה לבת ים נקודות זכות לקבלת המענק.

ראש העיר בפועל יוסי בכר, אמר כי "העתיד של צעירי ישראל הוא בקידום תוכניות התחדשות עירוניות. בת ים מובילה את ישראל בתחום זה ובעזרת תוכנית לב העיר נמשיך לחדש את בת ים ואת ישראל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il