TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

F5 Networks מכריזה על תוצאות הרבעון השלישי


מכריזה על הכנסות בסך 440.3 מיליון דולר. מדובר בעלייה של 5% ביחס ל- 420 מיליון דולר ברבעון הקודם
 ועלייה של 19% מ- 370.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת הכספים 2013.
הרווח הנקי (‏GAAP‏) הסתכם ב-‏79.5‏ מיליון דולר (‏1.05 דולר‏ למנייה מדוללת) בהשוואה ל-‏69.6‏ מיליון דולר (‏0.91 דולר למניה מדוללת) ברבעון הקודם ו-‏68.2‏ מיליון דולר (‏0.86 דולר למניה מדוללת) ברבעון השלישי אשתקד.
להוציא השפעתם של תגמולים מבוססי מניות ופחת של נכסים בלתי מוחשיים, הסתכם הרווח הנקי במונחי Non-GAAP ב-‏104.6‏ מיליון דולר (‏1.39 דולר למנייה מדוללת), בהשוואה ל-96.9 מיליון דולר (‏1.27‏ דולר למניה מדוללת) ברבעון הקודם ו-‏88.4‏ מיליון דולר (‏1.12‏ דולר למניה מדוללת) ברבעון השלישי אשתקד.
התאמת ההכנסה הנקייה לפי GAAP להכנסה הנקייה שלא על פי GAAP כלולה בהצהרות המאוחדות על פעילות החברה.

"הרווחים הסולידיים של F5 ברבעון השלישי היו מונעים על ידי גידול חזק בהכנסות ממוצר, עד 5% ברצף ו- 20% משנה לשנה", אמר ג'ון מק'אדם, נשיא ומנכ"ל ‏F5. "הדרישה הגוברת למערך המורחב של מערכות ושירותי אפליקציות שלנו, התחזקה בעקבות מודעות גוברת והבנה של ההצעות והיתרונות של שיטת התמחור של 'Good, Better, Best'. במהלך הרבעון, חלה עליה במכירת חבילות 'Good, Better, Best' ב- 49% לעומת הרבעון הקודם, דבר שתרם לעליה משמעותית במכירות של פתרונות תוכנה ופתרונות אבטחת מידע באופן מיוחד.

"המכירות היו סולידיות בכל האזורים הגיאוגראפיים ובסגמנטים הורטיקאליים השונים בשוק, מלבד יפן. אזור EMEA המשיך להראות סימנים של התחזקות, עם עליה בגידול ההכנסות משנה לשנה, זאת השנה הרביעית ברציפות.

"בעוד אנחנו מתקדמים לעבר סגירתה של שנת הכספים שלנו, המסתיימת ב-30 לספטמבר, אנו מאמינים כי כל הגורמים המניעים בחברה, אשר דחפו את העסקים קדימה במהלך שלושת הרבעונים הראשונים, ימשיכו לייצר גידול רציף משנה לשנה ברבעון הנוכחי" אמר מק'אדם.

עבור הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2014, החברה הציבה יעד הכנסות של 453 דולר עד 463 מיליון דולר עם יעדי רווח של בין 1.15 דולר ל- 1.18 דולר למניה מדוללת לפי GAAP, ובין 1.46 דולר ל- 1.49 דולר למניה מדוללת שלא על פי GAAP.


אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

F5 מציעה ללקוחותיה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, המשלבת אספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים וענן. ארכיטקטורה זאת מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.
הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. הסניף הישראלי של F5, השני בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-250 עובדים.

למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.

למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת:www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html.


לפרטים נוספים: יעל ניסקי, קו ישיר 03-9016661, 054-4363335






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il