TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת שלמה מודיעה על מינויים חדשים בחברות השונות בקבוצה


אסי שמלצר מונה ליו"ר שלמה החזקות
בנוסף, אסי המשמש כיום כדירקטור בחברת גולד בונד ימונה גם כדירקטור במספנות ישראל
ישראל רייף מונה ליו"ר אפקון החזקות וליו"ר ש.י.ר נדל"ן
בנוסף, תוקם אקזקיוטיבה משפחתית לא פורמלית, בראשות עתליה שמלצר שתפעל על מנת לשמר את שיתוף הפעולה והתיאום בין החברות השונות בקבוצה

קבוצת שלמה מודיעה היום (יום א') על מינויים חדשים בחברות השונות בקבוצה, לאור פטירתו הפתאומית של בעלי הקבוצה, איש העסקים, שלמה שמלצר ז"ל. במסגרת זו, אסי שמלצר, ששימש עד כה כסגן יו"ר שלמה החזקות, מונה ליו"ר החברה. בנוסף, אסי המשמש כיום כדירקטור בחברת גולד בונד ימונה גם כדירקטור במספנות ישראל. ישראל רייף, מונה ליו"ר אפקון החזקות, בה היה מעורב בניהול לצד שלמה בשנים האחרונות. בנוסף, רייף שהיה עד כה מנכ"ל חברת הנדל"ן, ש.י.ר נדל"ן, מונה ליו"ר החברה. טובי שמלצר, שמשמש כיום כמשנה למנכ"ל חברת הביטוח ימשיך בתפקידו וימונה בהמשך לתפקידים נוספים בקבוצה.

בנוסף, תוקם אקזקיוטיבה משפחתית לא פורמלית, בראשות עתליה שמלצר ובהשתתפות בני המשפחה, שתפעל על מנת לשמר את שיתוף הפעולה והתיאום בין החברות השונות בקבוצה וכן תפעל לשמור על לכידות והרמוניה עסקית ומשפחתית כשם ששלמה שמלצר ז"ל דגל ופעל בה.

יודגש כי קבוצת שלמה היא קבוצה יציבה הבנויה לרוחב, כחברות אחיות, ולא כפירמידת אחזקות. הדבר מבטא תפיסה ניהולית רחבה של שלמה שמלצר ז"ל שרצה להמנע מיצירת תלות פיננסית בין החברות בקבוצה. בנוסף, השליטה בקבוצת החברות אינה ממונפת, ולכן לא קיים בתרבות הניהולית של הקבוצה לחץ לחלוקת דיבידנדים, דבר המאפשר יציבות פיננסית ארוכת טווח.

עתליה שמלצר מסרה היום כי, "שלמה השאיר אחריו מורשת מפוארת של חברות מצליחות ויציבות המנוהלות ע"י מנהלים מנוסים ומצליחים שהולכים עם החברה שנים רבות. לאורך השנים, שלמה היה דמות דומיננטית והוביל תרבות עסקית המושתת על משפחתיות, נאמנות ומסירות גבוהה. אני רוצה להודות לאלפי האנשים, ובראשם עובדי קבוצת שלמה, על התמיכה הרבה בימים קשים אלה, על הנאמנות האינסופית והאמון הרב שהם נותנים בנו בהמשך פיתוח מפעל החיים שבנה שלמה.

עתליה שמלצר הוסיפה, כי בכוונת המשפחה להמשיך ולפתח את עסקי הקבוצה והחברות השונות הכלולות בה. לדבריה, בני המשפחה היו מעורבים בניהול פעיל בכל עסקי הקבוצה ושימשו בהם בתפקידי מפתח, הן ניהוליים והן כדירקטורים. למרות האובדן הפתאומי על מותו של שלמה, הוא דאג במשך קרוב ל- 20 שנים, להכשיר את בני המשפחה להובלת הקבוצה בבוא היום ואני מאמינה שהרצף הניהולי הזה יקרין על יציבות הקבוצה והמשך שגשוגה בשנים הבאות."

קבוצת שלמה היא אחת מחברות ההשקעה המובילות בישראל. הקבוצה הוקמה בשנת 1974 ע"י שלמה שמלצר, כחברה העוסקת בהשכרת רכב, בליסינג ובמתן שירותים למגזר הרכב בישראל. במשך השנים התרחבו השקעות הקבוצה לענפי תעשיה שונים. כיום, קבוצת שלמה כוללת את שלמה החזקות, אופל ישראל, קבוצת אפקון החזקות, מספנות ישראל, עסקי נדל"ן, קבוצת גולד בונד/ קונטרם - מסוף מכולות ומטענים, תדיראן טלקום ושלמה ביטוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il