TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון מתגייסת למען חיילי צה"ל


העובדים תרמו מעל טון וחצי של ממתקים, מזון ומוצרי היגיינה למשלוח לחיילי הסדיר והמילואים
בנוסף, שלחה פלאפון חבילות לעובדיה שיצאו למילואים, ארגנה קייטנות לילדי העובדים בדרום, שלחה ניידות הטענה לחיילים ועוד
חברת פלאפון ועובדיה, התגייסו עבור חיילי הסדיר והמילואים וארזו עבורם חבילות עם מוצרי מזון, שתייה, היגיינה ועוד במשקל של כטון וחצי. החבילות המתוקות הוכנו על ידי עובדי החברה עצמם שהתגייסו למשימה והעבירו שעות רבות באריזתן.
המוצרים בחבילות כוללים מוצרי מזון, ממתקים, חטיפים, מגבות, תחתונים, גופיות, מוצרי טואלטיקה, שתייה קלה ועוד ונרכשו על ידי עובדי החברה עצמה שהוזמנו לתרום מוצרים וכולם יחדיו נאספו ונארזו עבור החיילים.
החבילות עצמן נשלחו לחיילים באמצעות האגודה למען החייל ומתנדבי החברה ויגיעו אליהם החל מהיום ובימים הקרובים. החבילות יגיעו ללוחמי הנדסה וגבעתי שנמצאים במוצבי הדרום.
בנוסף, שלחה פלאפון חבילות גם לעשרות עובדיה שנקראו לשירות המילואים. החבילות שהגיעו לביתם של העובדים הכילו מוצרי יסוד, מזון ועוד. חברת פלאפון פתחה קייטנות במספר נקודות לרווחת תושבי הדרום, בהם משתתפים כמאה ילדים שנהנים מקייטנה במרחב מוגן עם מפעילות, משחקים, ארוחות צהריים ובוקר ועוד.
דלית ברג, סמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון אמרה כי "פלאפון פועלת כבר שנים רבות על מנת לסייע לחיילים ובקשר הדוק עם האגודה למען החייל חמש שנים. אנו רואים שליחות וחשיבות עליונה בסיוע הן לעובדינו תושבי הדרום והן לחיילים המילואים בכל רחבי הארץ שנמצאים כעת בחזית ומגנים על המדינה. בחרנו להעניק לעובדים ולחיילים מגוון של הטבות ולסייע עד כמה שניתן על מנת לעזור להם לעבור את התקופה הקשה שעומדת בפניהם."
בנוסף, במהלך השבועיים האחרונים, מסיירים עובדי פלאפון עם ניידות הטענה מיוחדות ומספקים סימים ומתנות עבור החיילים שנמצאים זמן רב בשטח ללא יכולת הטענה. הניידות מסתובבות בין החיילים בכל מוצבי הדרום ובאזור יהודה ושומרון.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il