TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייסיקיור מיישמת מודל עסקי חדש


אייסקיור
מכירות ראשונות לחברת אייסיקיור בשוק היעד המרכזי בארה"ב; חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם חברת Surgicare
לראשונה תמכור אייסקיור מערכות בארה"ב לאחר השאלתן עד היום ותשלב מכירה ישירה של מערכות לצד מכירה באמצעות מפיצים מובילים

השלימה מכירתן של שתי מערכות אחת ל-Surgicare והשנייה ישירות ללקוח סופי

חזי הימלפרב מנכ"ל אייסקיור:
"לאחר שלוש שנים בהן פועלת אייסקיור בצורה אינטנסיבית מול בתי חולים, מרפאות פרטיות ומרכזים רדיולוגיים ברחבי ארה"ב אנו מאמינים כי מערכת ה- IceSense3™ הגיעה לנקודת בשלות. שיתוף הפעולה עם המפיץ והמודל העסקי החדש יביאו לנקודת מפנה חשובה בחדירתנו בארה"ב"

מכירות ראשונות לחברת אייסקיור מדיקל בשוק האמריקאי: חברת אייסקיור מדיקל העוסקת במחקר, פיתוח ושווק של מכשור רפואי לטיפול זעיר פולשני בגידולים בעזרת הקפאה, מודיעה על מכירת שתי מערכות ראשונות של IceSense3™ בארה"ב.

לראשונה פועלת החברה על פי מודל עסקי המשלב מכירות של מערכות IceSense3 בשונה מאסטרטגיית החברה עד כה, שהתבססה על השאלתן של המערכות. המודל העסקי החדש גם משלב מכירות באופן ישיר ומכירות באמצעות מפיצים, ובכך מעריכה החברה כי תגדיל את הכנסותיה הן באמצעות קבלת תמורה מיידית בגין מכירת המערכת והן כתוצאה מהגדלת מכירת המחטים הייעודים בהתאם לשימוש הנעשה בהן.

במסגרת מעבר החברה להתבססות על מפיצים בנוסף לפעילות המכירות הישירות , חתמה החברה על הסכם הפצה אסטרטגי עם חברת Surgicare Medical Technology Solutions, LLC אשר במסגרתו התחייב המפיץ האמריקאי שלא לשווק מוצרים מתחרים למוצרי אייסיקיור. הסכם זה כולל מכירת מערכת ראשונה לחברת Surgicare . בנוסף נמכרה מערכת ראשונה ישירות לבית חולים .

שתי עסקאות ראשונות אלו הן תוצאה של הטמעת הפרוצדורה הייחודית של אייסקיור לטיפול בפיברואדנומה בשד באמצעות הקפאה ושימוש במוצר בקרב רופאים מובילי דעה בארצות הברית.

חזי הימלפרב מנכ"ל אייסקיור ציין כי "לאחר שלוש שנים בהן פועלת אייסקיור בצורה אינטנסיבית מול בתי חולים, מרפאות פרטיות ומרכזים רדיולוגיים ברחבי ארה"ב להחדרת מערכת ה- IceSense3™, אנו מאמינים כי המערכת שפיתחנו הגיעה לנקודת בשלות בה נוכל כעת לעבור ממודל של השאלת המערכות למודל המתבסס על מכירתן וכן להרחיב את פנייתנו לשוק אמריקאי באמצעות הסכמים אסטרטגיים עם מפיצים ייעודיים".
הימלפרב מוסיף כי ההסכם אסטרטגי שחתמנו עם חברת Surgicare יהווה נדבך חשוב ביכולתנו להמשיך ולקדם את החזון של אייסקיור להעניק את הטיפול המתקדם ביותר בגידולים בשד באמצעות השימוש בטכנולוגית ההקפאה (ה-( cryoablation. אנו צופים כי שיתוף הפעולה בינינו והשינוי האסטרטגי במודל העסקי שבצענו יביאו לנקודת מפנה חשובה בחדירתנו בארה"ב ".
חברת Surgicare הינה חברת הפצה ושירות של מכשור רפואי הפועלת בארצות הברית והינה בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום בריאות האישה. Surgicare מציעה פתרונות לרופאים כירורגים, רדיולוגיים ואונקולוגים, ומעסיקה כ-30 אנשי מכירות ברחבי ארצות הברית.

למערכת ה– IceSense3 של אייסקיור אישורי FDA ו-CE הן לטיפול בגידולים שפירים והן לטיפול בגידולים ממאירים בשד. כיום מוכרת אייסקיור את מערכות ה–IceSense3 להשמדת גידולים שפירים, בין היתר בבתי חולים, מרפאות פרטיות ומרכזים רדיולוגיים ברחבי ארה"ב. בנוסף נעשה שימוש במערכות של אייסקיור גם לטיפול בגידולים סרטניים בשד. אייסקיור דיווחה לאחרונה על התחלת ניסוי קליני פורץ דרך ומרובה מרכזים, לבחינת השפעתו של הליך ההקפאה (cryoablation) על גידולים ממאירים בשד. במסגרת ניסוי זה וניסויים קליניים עצמאיים ביפן ובארה"ב מתכוונת החברה להיכנס בעתיד גם לפעילות מסחרית בתחום זה.

אודות מוצר החברה ה- IceSense3 ™
ה- IceSense3™ הינו מוצר הנמכר מסחרית לטיפול בגידולים מסוג פיברואדנומה (Fibroadenoma), הבנוי ממערכת המזרימה חנקן נוזלי, במעגל סגור ומקפיאה באמצעות מחט ייחודית, פרי פיתוחה של החברה, גידולים שפירים בשד, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול. פיברואדנומה הוא הגידול השפיר השכיח ביותר בשד. זהו גידול מוצק הנפוץ בקרב נשים בגילאים שונים ובעל שכיחות גבוהה בקרב נשים צעירות עד גיל 30. גודלו של גידול מסוג פיברואדנומה נע בדרך כלל בין 1-3 ס"מ, והוא נוטה לגדול בזמן הריון והנקה. למוצר ה – IceSense3™ אישורים רגולטוריים מה – FDA לשווק ומכירות בארה"ב, אישור CE לשיווק ומכירות באירופה ואישור אמ"ר לשווק ומכירות בישראל.

אודות אייסקיור מדיקל בע"מ
אייסקיור מדיקל בע"מ פועלת מסחרית בתחום המכשור הרפואי בשוק בריאות האשה. החברה פועלת בתחום הטיפול הזעיר פולשני באמצעות הקפאת גידולים בגוף האישה. טכנולוגיית החברה מהווה חלופה זעיר פולשנית להתערבות ניתוחית לשם הסרת הגידול. לאייסקיור מדיקל בע"מ חברת בת בבעלות מלאה בארצות הברית, אייסקיור מדיקל אינק., ולה משרדים בממפיס-טנסי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il