TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שמונה חברות הזנק ישראליות ישתתפו במחזור ראשון של תוכנית ההאצה החדשה של יבמ


יבמ חונכת את המחזור הראשון של Alpha Zone
תוכנית האצה, המציעה סיוע וליווי ללא תשלום לחברות הזנק ישראליות בשלבי הפעילות המוקדמים. התוכנית, שהוכרזה לאחרונה, היא מיזם משותף עם ZionTech Blue Initiatives האמריקאית שבבעלות איש העסקים והמשקיע הסדרתי נתן לוא. הבעלות והקניין הרוחני בפיתוחים החדשים נותר בידי חברות ההזנק המשתתפות בתוכנית.
שמונה חברות ישראליות צעירות שנבחרו לאחר תהליך סינון קפדני, יקבלו לשימושן מרחב משרדים שהוקצה לצורך זה בבניין החברה בפתח תקווה – וייהנו מסל אטרקטיבי של כלי מחשוב ותוכנה, שירותים עסקיים והטבות.
רשימת החברות, שנבחרה להשתתף במחזור זה של התוכנית, כוללת את Optibus המפתחת תוכנה ושירות לאופטימיזציה של מערכות תחבורה ציבורית וייעול לוחות זמנים; SALEAD המציעה פלטפורמה לאוטומטיזציה של אפשרויות מכירה בין עסקים; EGM Blue המציעה כלי לוויזואליזציה וניהול של רשתות הולכת חשמל; LeanCiti המפתחת כלים לשילוב המידע הזמין ברשתות חברתיות לצורך ייעול ניהול המערך העירוני של רשתות חשמל, מים וגז; Vikisense אשר חברה למיזם משותף עם חברת VideoDeals ומציעה טכנולוגיות זיהוי פנים וקול על גבי מאגרי וידיאו, לצורך קטלוג אוטומטי של תכני ווידיאו אלה ושימוש בקטלוג זה לאופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים; BioMedical המפתחת טכנולוגיה חדשנית לזיהוי סרטן צוואר הרחם באמצעות ניתוח תמונה; Emerald המפתחת כלי ניתוח תמונה לאיתור סרטן העור, ו- zoomd המפתחת טכנולוגיה לניתוח הקשרים של תוכן הדף ברשת, כדי להציע אפשרויות מתאימות לפעולה הבאה.
לדברי מנכ"ל יבמ ישראל, ריק קפלן, הפעילות ב Alpha Zone מהווה מרכיב חשוב בהידוק הקשר בין יבמ ובין הטכנולוגיה הישראלית. בבחירת החברות המשתתפות, נתנה יבמ עדיפות לכאלו הפונות בעיקר לשוק הארגוני – בדגש על עולם ה- Big Data, סביבת ענן, מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רשתות חברתיות, מסחר מקוון ואינטרנט של חפצים. "שיתוף הפעולה עם יבמ יוצר הזדמנות ייחודית ליזמים ולחברות הזנק ליהנות משילוב נדיר בין ליווי צמוד, ידע מקצועי, רשת קשרים עניפה וסל כלים טכנולוגיים, המשפרים את סיכויי ההצלחה ומסירים רבים מהחסמים הבולמים לא פעם את דרכן של חברות צעירות", אמר קפלן.
דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיה גלובאלית ביבמ ישראל, המובילה את התוכנית, ציין כי כ- 100 חברות צעירות פנו ליבמ בבקשה להשתתף בתוכנית. "החברות האלו נשענות על צוותים מקצועיים איכותיים ומצויות לאחר שלב ה- Seed ומהוות דוגמא מצוינת לאיכויות הטכנולוגיות הישראליות". "כל החברות במחזור הראשון בחרו לעבוד בעולם ה- Big Data ומחשוב ענן", אומר פרל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il