TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נהרס המבנה האחרון בקרית אונו בפרויקט פינוי-בינוי הראשון בישראל


שהחל בשנת 2001
"דווקא ביום כזה הפרויקט הזה הוא דוגמא קלאסית לצמצום החוסר במיגון במדינה. אם בעבר היו פה 167 משפחות ללא מקלט, היום הדיירים בפרויקט זוכים למיגון אבסולוטי. לכולם יש ממ"ד מסודר בדירה ואפילו החניונים התת קרקעיים משמשים כמקלט בפני עצמם"
סמי מצלאוי: "בשעה טובה הבניין האחרון מתוך 11 הבניינים בפרויקט פינוי-בינוי הראשון בישראל יוצא לדרך. מדובר בפרויקט הגדול והיפה ששינה את פני העיר"

בשנת 2001 החלה מצלאוי חברה לבנין בע"מ בפרויקט אונו הירוקה, פרויקט פינוי-בינוי הראשון בישראל ברחוב שאול המלך בקרית אונו. כ- 170 דיירים פונו מבתיהם בבנייני הרכבת הישנים שנהרסו ועל יסודותיהם החלה להתפתח שכונה יפהפייה שתכלול בסך הכל 515 יחידות דיור חדשות ב- 11 מגדלים בבניה מודרנית בני 9-14 קומות.

באירוע חגיגי שהתקיים במעמד ראש עיריית קרית אונו - ישראל גל, המשנה לראש העיר ומי שמחזיק בתיק התחדשות עירונית בעירייה – עמי כחלון, מ"מ ראש העיר – רון מלכה, מהנדסת העיר– אנדה בר, ובנוכחות סמי מצלאוי נהרס המבנה האחרון בשכונה, אשר תחתיו עתידים להיבנות מגדל בן 51 יחידות דיור וחניון ציבורי תת קרקעי הכולל כ- 40 מקומות חניה לרווחת התושבים בשכונה. כמו כן, בשטח המבנה יוקם גן ילדים בן 2 קומות ויורחבו, לרווחת התושבים, הגינה ציבורית והכביש המעגלי הפנימי, מתוך רצון לייצר חווית מגורים איכותית ושלמה לדיירי השכונה.

הריסת המבנה הינה חלק מהסכם סיום הפרויקט אליו הגיעה החברה עם עיריית קרית אונו העוסק בהשלמת הפיתוח המלא של השכונה הקיימת.

מצלאוי התייחס לאירוע ההריסה ואמר, כי "בשעה טובה הבניין האחרון מתוך 11 הבניינים בפרויקט פינוי בינוי הראשון בישראל שהחל בשנת 2001 יוצא לדרך. מדובר בפרויקט הגדול והיפה ששינה את פני העיר ופני המדינה כולה. התחלתי את בניית הבניין הראשון יחד עם ראש העיר ואני סוגר מעגל כשאנחנו עומדים היום לקראת בנייתו של הבניין האחרון. זה סימן להתמדה ולחשיבות השותפות בין הרשות לבין הזרוע המבצעת. נעשים היום פרויקטים שונים של התחדשות עירונית, אבל שום פרויקט לא יהיה מושלם כמו הפרויקט הזה. הפרויקט שהחל כמבצע חבר של כוחות הביטחון כולל כ- 450 משפחות איכותיות ואנו מצפים לעשרות המשפחות האחרונות שייהנו מפרויקט מיוחד במינו שמהווה סמל ודוגמה להרבה פרויקטים בכל רחבי הארץ".

"דווקא ביום כזה הפרויקט הזה הוא דוגמא קלאסית לצמצום החוסר במיגון במדינה. אם בעבר היו פה 167 משפחות ללא מקלט, היום הדיירים בפרויקט זוכים למיגון אבסולוטי. לכולם יש ממ"ד מסודר בדירה ואפילו החניונים התת קרקעיים משמשים כמקלט בפני עצמם. זה היופי של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית אשר נותנים מענה לצורך בחיים בטיחותיים ומלאי הגנה. אני מודה לכל אנשי העירייה שנטלו חלק בתכנונים וכן לחברת מצלאוי אשר הינה אחת החברות הבודדות במדינה שמסוגלת להרים פרויקט מסוג זה – בנחישות , בהתמדה, בטיפול אישי לכל משפחה ומשפחה. מגיע לסמי מצלאוי כל הכבוד", ציין גל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il