TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט פארק תל אביב - PARK TLV של אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה יוצא לדרך


בשלב המכירה המוקדמת יוצעו למכירה כ- 170 דירות במחירים התחלתיים של החל מ- 1,280,000 ₪
אלעד ישראל מגורים, מקבוצת תשובה, הכריזה היום על השקת פרויקט המגורים החדש בתל אביב: "פארק תל אביב - PARK TLV", שכונת מגורים חדשה ואיכותית המוקמת מעל הפארק הגדול בגוש דן.

הפרויקט יצא לדרך לאחר שנתקבלו היתרי הבנייה לשלושת הבניינים הראשונים של הפרויקט. בשלב המכירה המוקדמת ישווקו כ- 170 יחידות במחירים אטרקטיביים של החל מ- 1,280,000 ש"ח לדירת שלושה חדרים. מסירת הדירות בפרויקט צפויה להתחיל כבר בתוך 24 חודשים.
פארק תל אביב אשר ממוקם בצמוד לחלקו הצפון מערבי של פארק מנחם בגין, פארק טבעי רווי ירוק, המתחבר לפארק אריאל שרון וביחד יוצר רצף פארקים של כ-8500 דונמים, כולל שטחים פתוחים, מרחבים ירוקים משולבים בטבע ומים, מסלולי אופנים, מתקנים לילדים, מרכז ספורט – סקי מים ועוד.
מעבר לייחודו של הפרויקט, בשל השטחים הירוקים הרבים המקיפים את הבניינים המתמזגים בשלמות עם הפארק הסמוך, מיקומו של הפרויקט אטרקטיבי במיוחד, בשל קרבתו לצירי תנועה מרכזיים (נתיבי איילון, כביש 4 וציר משה דיין).
הפרויקט הכולל 8 בניינים חדשים בני 17 קומות עם כ- 530 דירות, מתאפיין בנוף ייחודי אל הפארק מצדו האחד ובקו הרקיע של ת"א מצדו השני. כל אחד מהבניינים כולל לובי כניסה רחב עם תקרה גבוהה, 3 מעליות ומרחבים משותפים לרווחת הדיירים.
הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות במחירים אטרקטיביים במיוחד בהשוואה למחירים הקיימים היום בתל אביב.
מחירים התחלתיים לדוגמא לשלבי המכירה המוקדמת:
דירות 3 חדרים בגודל של 76 מ"ר + מרפסת בגודל 10 מ"ר תימכר החל מ- 1,280,000 ש"ח
דירות 4 חדרים בגודל של 98 מ"ר + מרפסת בגודל 11.5 מ"ר תימכר החל מ- 1,400,000 ש"ח
דירות 5 חדרים בגודל של 111 מ"ר + מרפסת בגודל 11.5 מ"ר תימכר החל מ- 1,650,000 ש"ח;
רונן יפו, מנכ"ל חברת אלעד ישראל מגורים: " פארק תל אביב מביא עמו בשורה חדשה לעיר ולאזור גוש דן בכלל. פארק בסדר גודל חסר תקדים שכזה מניע תהליך של שינוי תפיסתי לאזור שלם ויחולל מהפך בסביבתו, הן מבחינת הקמתה של שכונה חדשה עם למעלה מ-500 יח"ד והן בהשקעות שיבואו בעקבותיו: בתשתית, בחינוך, בשירותים קהילתיים ובחיי הפנאי של התושבים באזור.

"אנו רואים בפרויקט הזדמנות אמיתית לגור בתל אביב, בשכונה חדשה בפארק עצום ובמחירים אטרקטיביים שיאפשרו לרבים להגשים חלום ולגור בתל אביב. אני מאמין כי פרויקט פארק תל אביב יהווה אבן שואבת לאוכלוסייה צעירה ואיכותית, לרוכשי דירה ראשונה ומשפרי דיור מכל רחבי הארץ, אשר מבקשים לרכוש נכסים בעיר ולקבוע בתל אביב את מקום מושבם".
עוד הוסיף, "אני בטוח שמיקומו הייחודי של הפרויקט בלב פארק ירוק (פי 3 מגודלו של הסנטרל פארק בניו יורק), בשילוב תוכניות הפיתוח הצפויות במקום, והמחיר האטרקטיבי יהפכו את השכונה למקור להתחדשות עירונית פורצת דרך".
פיתוח סביבתי
פארק תל אביב הינו חלק מרצועה טריטוריאלית ירוקה רצופה הכוללת בהמשכה את פארק מנחם בגין הסמוך ואת פארק אריאל שרון.
פארק מנחם בגין המשתרע על שטח של כ-1000 דונם, עוטף את הפרויקט ומתחבר אל השטח הציבורי של הפרויקט. עד כה פותחו כ-500 דונם. ע"פ תוכניות שהוגשו לעיריית ת"א, יושקעו בחלקו המערבי של הפארק כ- 20 מיליון ₪ בשנים הקרובות. במסגרת התוכנית מתוכננת במקום טיילת מרוצפת, ספסלים, הצללות מעץ, שדרות עצים ואלמנט מים מרכזי, מרחב משחקים ופנאי, שבילי אופנים, ועוד.
בחלקו המפותח והמוכר של הפארק יש מדשאות, מתקני משחקים ואגם לסקי מים בכבלים הכולל מרכז ספורט.
פארק אריאל שרון שהושק השנה והושקעו בפיתוחו למעלה מ-170 מיליון ₪, משתרע על שטח של כ-8000 דונם. כיום, לאחר 3 שנים, 2,500 דונם כבר נגישים לרווחת הציבור והם כוללים שטחים פתוחים, שדות, נחלים, אגמים ושפע פעילויות טבע ופנאי. בהמשך מתכננת מנהלת הפארק להקים במקום אמפיתיאטרון, אגם, טיילת בתי קפה ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il