TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Matrix BI הקימה תחום חדש של Data Science ומינתה את איתי בליצר למנהל ולמוביל התחום


Matrix BI הקימה תחום חדש של Data Science לחקר וניתוח מתקדם של נתונים ומינתה את איתי בליצר למנהל ולמוביל של התחום בחברה.
בליצר, בעל תואר Executive MBA מאוניברסיטת תל-אביב, דוקטורנט בסטטיסטיקה יישומית באוניברסיטת PUE, בעל ניסיון עשיר בתחום Strategic Analytics שעיקרו פיתוח תשתית ניתוח נתונים המהווה יכולת ליבה כבסיס ליתרון תחרותי. לבליצר היכרות מעמיקה עם תחום Mobile Advertising ועם הסקטור הפיננסי (בנקים, חברות ביטוח ואשראי).

תחום ה- Data Science כולל צוות של עשרות מומחים, אלגוריתמאים וסטטיסטיקאים, מקצוענים בתחומי בסיסי נתונים מבוזרים, עיבוד וויזואליזציה.

בליצר, מנהל תחום Data Science: "תחום ה- Data Mining הרווח בעולם ה- BI מתמקד בבנייה של מודלים סטטיסטיים שנועדו לתת מענה לשאלות ספציפיות, לרוב במטרה לזהות דפוסי התנהגות של לקוחות. התחום החדש שאנו מקימים היום נועד לתת מענה הרבה יותר מקיף ורחב, לחקור מרחב מלא ושלם של המידע הארגוני, לאו דווקא על פי צרכים ספציפיים, וכפועל יוצא להציע לארגון ביצוע צעדים אופרטיביים שיגדילו את שורת הרווח שלו."

לדוגמא, מוסיף בליצר, "לאחרונה הצלחנו תוך חודשיים בלבד להגדיל משמעותית הכנסות של לקוח מתחום הפרסום הסלולרי. באמצעות איסוף ותחקור של כל מרחב הנתונים שעמדו לרשותו עלה בידנו לאתר דפוסים משמעותיים בנתונים, ובעקבות כך להצליח בביצוע אופטימיזציה ששיפרה את הביצועים העסקיים."

מאיר בן ניסים, מנהל משותף, Matrix BI: "תחום ה- Data Science מתאפיין בעבודה מעמיקה ורחבה יותר, ויחד עם זה קצרת מועד, המאפשרת לנו לחזור אל הלקוחות בפרק זמן קצר, עם תובנות וממצאים המראים להם תמונה רחבה ומקיפה של הארגון, ומאפשרים להם להסיק מסקנות ולהגדיל רווחים, בתחומים עליהם חשב הארגון מראש וגם בתחומים חדשים, עליהם לא נתן את הדעת קודם לכן."

"Data Science נחשב לתחום מבוקש ביותר היום, בעיקר בקרב סטארטאפים וחברות הייטק ואנו גאים לקחת חלק במהפכת מידע זו. אנחנו מאמינים שהטרנד החדש הוא עוד שלב בדרך לאנליטיקה שימושית שהולכת לכבוש את שוק ה- BI."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

15/6/14
1. כל הכבוד. שיהיה בהצלחה, תפקיד חשוב [ל"ת] - רוברט
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il