TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מגורים זכתה במכרז נוסף בכפר יונה


אפריקה
החברה תקים בכפר יונה שכונת מגורים ממשפחת שכונות ה"סביונים" בהיקף כולל של 335 יח"ד
הזכייה במכרז הנוכחי של רשות מקרקעי ישראל, לבניית 120 יח"ד, מצטרפת לעסקה נוספת עליה חתמה החברה לאחרונה לבניית 215 יח"ד.

השכונה, הממוקמת באזור הביקוש של מרכז הארץ, תכלול כ- 14בנייני מגורים, כאשר בכל אחד מהם יוצעו דירות בתמהיל של דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים.

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אפריקה ישראל מגורים שמחה להרחיב את תחום פעילותה באזור השרון המבוקש. החברה, שהינה בעלת חוסן פיננסי גבוה לצד קופת מזומנים נזילה, פועלת במסגרת האסטרטגיה העסקית להרחבת מלאי הקרקעות לבנייה שברשותה באזורי הביקוש. הזכייה במכרז זה, מצטרפת לשורה של זכיות במכרזים אותם השלימה החברה לאחרונה באזור גוש דן, לייזום והקמה של שכונות מגורים גדולות תחת המותג החזק והמוביל "סביונים". אנו מאמינים כי, שכונה זו שתיבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים הנהוגים על ידי החברה תענה על הביקוש הקיים לדירות מעין אלה באזור. במסגרת הפיתוח המואץ של פעילותה ממשיכה אפריקה ישראל מגורים לבחון עסקאות נוספות כאשר, העסקאות הנוכחיות מהוות עדות חזקה ליכולתה לבצע עסקאות דומות, בעלות היקפים גדולים".

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, מדווחת היום יום שני 9 ביוני 2014 כי, זכתה במכרז לבניית 120 דירות בכפר יונה, על קרקע של רשות מקרקעי ישראל.

עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת עליה חתמה החברה לאחרונה, לבניית 215 יח"ד בסמוך לקרקע זו. כך, שעם השלמת העסקה הנוכחית תקים החברה בכפר יונה שכונת מגורים תחת מותג הבית "סביונים" בהיקף כולל של 335 יח"ד.

השכונה, הממוקמת באזור הביקוש של מרכז הארץ, תכלול כ- 14בנייני מגורים, כאשר בכל אחד מהם יוצעו דירות בתמהיל של דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים.

זכייה זו, התקיימה במסגרת מכרז שהובילה בשבועות האחרונים רשות מקרקעי ישראל, להקמת 499 יח"ד ב-3 מתחמים, בחלקו הדרום-מזרחי של היישוב כפר יונה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il