TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אפריקה ישראל נכנסת לתחום הדיור להשכרה


אפריקה ישראל זכתה במכרז לבניית 270 דירות להשכרה על קרקע בהרצליה בתמורה ל-75 מיליון ₪
במכרז זכו במשותף חברות הבת אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים אשר שיתוף הפעולה ביניהן יוצר גוף חזק המשלב את הניסיון והידע המקצועי הרב של שתי חברות מובילות כל אחת בתחומה היא: יזמות נדל"ן למגורים בישראל וייזום וניהול נכסים להשכרה.
בכוונת החברות להתמודד במכרזים נוספים בתחום זה.
♣ הזכייה במכרז זה היא דוגמא נוספת לשיתוף פעולה בין חברות הבת של אפריקה ישראל בפעילות יזמית, בנייה ואספקת חומרי הגמר לפרויקטים גדולים בארץ ובעולם כדוגמת: קניון אפי מול ברוסיה, מרכז העסקים אפי קוטרוצ'ן ברומניה ועוד המוכיח כי, הסינרגיה בפעילות הקבוצה מעניקה לה יתרון מובהק על פני מתחריה.
♣ פרויקט הדיור להשכרה יוקם בסמיכות לפרויקט האיכותי גליל ים אותו צפויה הקבוצה לפתח בתקופה הקרובה אשר יכלול 660 יחידות דיור.
 אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אפריקה ישראל מגורים רואה בפרויקטים כדוגמת המכרז הראשון של משרד האוצר לבניית דירות להשכרה בהרצליה מנוע צמיחה חדש לצד הפעילות המסורתית של החברה. החבירה לחברה האחות אפריקה ישראל נכסים תמקסם את היכולות של שתי החברות בהקמת שכונת מגורים איכותית שתספק מענה אפשרי למצוקת הדיור בישראל. פרויקט זה מצטרף לשכונת גליל ים הסמוכה עליה עתידה החברה לבנות בקרוב 660 יח"ד."

 אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפי נכסים ומנכ"ל אפי אירופה: הזכייה במכרז הינה נדבך נוסף בהגברת פעילות הפיתוח והיזום של החברה בארץ ובחו"ל. לחברה ניסיון רב בתחום הדיור להשכרה בגרמניה ובכוונתה להביא את ניסיונה ויכולותיה בתחום זה לידי ביטוי גם בארץ מתוך שאיפה להפוך לחברה מובילה בתחום זה שהינו תחום חדש בישראל. בכוונתנו להציע ללקוח הישראלי מוצר שונה וייחודי המשלב איכות גבוהה כמיטב המסורת של הקבוצה בהקמת פרויקטים למגורים בארץ. לצד רמת תחזוקה ותפעול מקיפים ברמה גבוהה לאורך חיי הפרויקט כך, שיאפשר לדיירים פוטנציאלים לגור בנכס לאורך שנים ארוכות מבלי להתפשר על טיב ואיכות".

נמשך שיתוף הפעולה בין חברות הבת של קבוצת אפריקה ישראל: אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים מדווחות היום (יום חמישי 15 במאי 2014) כי, זכו במכרז הראשון שהוצע על ידי משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל לבניית 270 דירות להשכרה ארוכת טווח כפי שנקבעו בתנאי המכרז.
אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים ישלבו את היכולות היזמיות והמומחיות בניהול ותחזוק נכסים שיאפשרו הקמת שכונת מגורים איכותית ומוקפדת.
הזכייה במכרז זה היא דוגמא נוספת לשיתוף פעולה בין חברות הבת של אפריקה ישראל בפעילות יזמית, בנייה ואספקת חומרי הגמר לפרויקטים גדולים בארץ ובעולם כדוגמת: קניון אפי מול ברוסיה, מרכז העסקים אפי קוטרוצ'ן ברומניה ועוד המוכיח כי, הסינרגיה בפעילות הקבוצה מעניקה לה יתרון מובהק על פני מתחריה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il