TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2014


ומציגה שיפור משמעותי בפעילות הקבוצה
הרווח המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון בכ-7 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 73 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
הרווח התפעולי גדל ברבעון בכ- 32% והסתכם בכ- 403 מיליון ₪ לעומת כ- 306 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
ההון המיוחס לבעלים של החברה עומד על כ-3.5 מיליארד ₪ (כ-20 ₪ למניה).
במהלך חודש מאי 2014 השלימה החברה הנפקת זכויות במסגרתה גייסה כ- 306 מיליון ₪. במסגרת ההנפקה השלים בעל השליטה מר לב לבייב השקעה כוללת של 765 מיליון ₪ מיום ההסדר.

אפי פיתוח - המשיכה להציג תוצאות טובות, שיפור בפרמטרים התפעולים והמשך תנופת פיתוח. גידול בשיעור התפוסה בקניון אפי מול ל- 83% לעומת 79% (נכון ליום 31 בדצמבר 2013) וגידול של 26% במספר המבקרים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. צמיחה של כ-11% בהכנסות מדמי שכירות ברבעון לכ- 36.7 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ה -NOI בקניון המשיך את המגמה החיובית ועמד ברבעון על כ- 16.8 מיליון דולר גידול של 15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, החברה ממשיכה לקדם את פיתוחם של 3 פרויקטים גדולים אשר צפויים לתרום בעתיד להמשך צמיחתה של החברה: טברסקיה פלזה 1C (פרויקט משרדים), אודינבורג (פרויקט מגורים הכולל 8,773 יח"ד מתוכן נמכרו עד היום 154 יח"ד) וקוסינסקיה (מסחרי).

אפריקה ישראל נכסים - החברה השלימה גיוס סדרה חדשה של אגרות חוב בהיקף של כ-200 מיליוני ₪ במח"מ ארוך של כ- 7 שנים ובריבית של 3.7%. החברה ממשיכה בתנופת הפיתוח והיזום בארץ ובאירופה: החברה זכתה יחד עם החברה האחות אפריקה ישראל מגורים במכרז הראשון לדיור להשכרה שהוציא משרד האוצר בהרצליה. כמו כן, בונה החברה בימים אלה שלב נוסף בפארק המדע בנס ציונה. בבוקרשט רומניה סיימה את בנייתו של בנין המשרדים אפי פארק 2 והשלמת בניית בנין המשרדים אפי פארק 3 צפויה בסוף השנה. בצ'כיה צפויה להתחיל בפרויקט מגורים חדש. אפי אירופה השלימה מספר מהלכים עסקיים משמעותיים ביניהם: מכירת קרקע שבבעלותה בוורשה בתמורה לכ-37 מיליוני אירו (הניב לחברה תזרים מזומנים של כ-13 מיליוני אירו), רכישת הלוואה בסך 55 מיליוני אירו שנלקחה עבור פרויקט בוורנה, בולגריה בתמורה ל-20 מיליון אירו. כתוצאה מהשלמת עסקה זו תרשום אפי נכסים רווח של 34 מיליון אירו ברבעון השני של השנה.


דניה סיבוס - החברה רשמה גידול בהכנסות, צמיחה בצבר ההזמנות המסתכם בקרוב ל-4 מיליארד ₪ ולרשותה תזרים מזומנים חזק המבסס את מעמדה כאחת החברות החזקות, היציבות והצומחות בענף הבניה בישראל. בנוסף, רשמה החברה גידול בפעילותה העסקית בחו"ל במדינות רומניה וארה"ב.

אפריקה ישראל מגורים - במהלך הרבעון פתחה שני פרויקטים חדשים בנתניה ובר"ג בהתאם לאסטרטגיה להרחבת הפעילות, והיא צופה להפעיל מספר פרויקטים נוספים ברבעונים הקרובים. כמו כן, זכתה החברה יחד עם חברת האחות אפריקה נכסים במכרז הראשון של משרד האוצר לבניית 215 דירות להשכרה בהרצליה. פרויקט זה מהווה מנוע צמיחה נוסף לצד הפעילות המסורתית של החברה.

אפריקה ישראל תעשיות – בנוסף לגידול המתמשך בפעילות החברה הוטמעו השקעות חדשות במגזר הפלדה שבוצעו על ידי החברה בתחום הברזל לבניין וייצור פרופילים וצנורות. כמו כן, השלמת המפעל החדש של נגב בירוחם נכנסת לישורת האחרונה ותחילת הפעילות תבוא לידי ביטוי מלא כבר בשנת 2015.

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל: "אנו מסכמים רבעון טוב בו בלטה במיוחד מגמת השיפור בפעילות של כל חברות הבת של הקבוצה. שיפור זה נובע מעבודה קשה ויומיומית בכל חברה ואנו שמחים לראות כי מאמצים אלה נושאים פרי ובאים לידי ביטוי בתוצאות. אנו ממשיכים לפעול להרחבת הפעילות בכל החברות ורואים התקדמות משמעותית בכל הפרויקטים בהם אנו מעורבים לצד כניסה לתחומים פעילות חדשים, אשר יהוו מנועי צמיחה נוספים בשנים הקרובות, בדומה לפעילות בתחום הדיור להשכרה בה אפריקה נכסים ואפריקה מגורים זכו יחדיו במכרז הראשון בתחום. לאחרונה השלמנו בהצלחה הנפקת זכויות במסגרתה גייסנו כ- 306 מיליון ₪ מתוכם 156 מיליון ₪ התקבלו מבעל השליטה מר לב לבייב. השתתפותם של בעל השליטה וציבור המשקיעים בהנפקת הזכויות מעידה על הבעת אמון ותמיכה בחברה, בפוטנציאל הצמיחה ובעתידה העסקי. ההנפקה מהווה צעד נוסף במסגרת שורה של מהלכים אותם הקבוצה יוזמת ותמשיך ליזום לביסוס איתנותה הפיננסית."

קבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (יום שני 26 במאי 2014) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2014.

הרווח המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון בכ- 7 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 73 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מהשכרה והפעלת נכסים גדל ברבעון בכ- 9% והסתכם בכ- 140 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 128 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהמשך השיפור בביצועים של קניון אפימול במוסקבה וזקיפת הכנסות בגין קניון פלוישט ברומניה אשר נפתח ברבעון הרביעי של 2013.

הרווח מפעילות התעשייה עלה ברבעון בכ- 9% והסתכם בכ- 38 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 35 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. השיפור נובע בעיקר מגידול בשיעור הרווח הגולמי בתחום הפלדה על רקע הגדלת הכמויות הממוצעות הנמכרות וכן כתוצאה מהתייעלות ומשיפור תהליכים, תוך שימת דגש לבחירת תמהיל מוצרים.

ההון המיוחס לבעלים של החברה ליום 31 במרץ 2014 עמד על כ- 3,481 מיליון ₪ (כ- 19.8 ₪ למניה) לעומת כ-3,542 מיליון ₪(כ- 20 ₪ למניה) ליום 31 בדצמבר 2013. הקיטון בהון נובע מקרן הון בחובה בסך של כ- 68 מיליון ₪ בגין הפרשי תרגום הנובעים מתרגום דוחות כספיים של פעילויות חוץ (בעיקר בשל היחלשות הרובל מול הדולר).

יתרת הנדל"ן להשקעה הסתכמה ליום 31 במרץ 2014 בכ- 11.3 מיליארד ₪, יתרת נדל"ן להשקעה בהקמה הסתכמה בסך של כ- 2.8 מיליארד ₪, יתרת מלאי הבניינים למכירה (פרויקטים למגורים) הסתכמה בכ- 1.7 מיליארד ₪ ויתרת מלאי הקרקעות של החברה הסתכמה בסך של כ- 1.7 מיליארד ₪.

יתרות הנזילות של החברה (סולו מורחב) הסתכמו ביום 31 במרץ 2014 בכ- 191 מיליון ₪. היתרות אינן כוללות את התקבולים בגין הנפקת הזכויות המוצלחת אשר הושלמה החודש במסגרתה גייסה החברה הון בהיקף של כ- 306 מיליון ₪. במסגרת הנפקת הזכויות הוקצו לבעל השליטה ולציבור המשקיעים סך של כ-17 מיליון אופציות הניתנות למימוש למניות החברה במחיר של 12 ₪ למניה אשר תאריך פקיעתן יחול ביום 31 במרץ 2015. במידה ואופציות אלו ימומשו למניות, הם יניבו לחברה תמורה נוספת של כ- 202 מיליון ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il