TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שוק הנדל"ן בקיפאון? לא באשכולות !


שוק הנדל"ן הישראלי, חווה עצירה כמעט מוחלטת בעקבות הודעות משרד האוצר על תוכניותיו למאבק במחירי הדיור
אלא שמסתבר כי באזורים מסוימים ובפרויקטים אטרקטיביים במיוחד המכירות דווקא מעודדות. כך למשל, ביישוב אשכולות בו נמכרו רק בשבוע החולף 22 מגרשים לבניית ווילות.
חברת ארזים החלה בשבוע שעבר בשיווק שקט של פרויקט ההרחבה של היישוב אשכולות ותוך שלושה ימים נמכרו כמעט שליש מהמגרשים המיועדים לבניית ווילות עם בריכת שחיה צמודה.
במסגרת ההרחבה, ישווקו 64 מגרשים חדשים לבניית וילות על מגרש של כחצי דונם החל מ-420,000 שקלים. הווילות ייבנו במספר דגמים ובשטח בנוי של כ- 125-210 מ"ר ויכללו בריכת שחייה פרטית ומפרט טכני עשיר במיוחד במחיר של החל מ- -1.380,000 מיליון שקלים בלבד. מדובר בשלב הראשון של הרחבת הפרויקט, כאשר בסופו של התהליך צפוי היישוב לגדול לכ-300 משפחות.
אשכולות הוקם לפני כ-20 שנה צפונית לבאר-שבע ובסמוך ליישובים כמו להבים ועומר. לאחרונה הגדירה הממשלה את אשכולות, כחלק מ"יישובי עדיפות". הגדרה אשר תעניק ליישוב מגוון הטבות, מענקים והעדפות מבחינת המדינה.
אריק דניאל, מנכ"ל חברת ארזים: "בשבוע האחרון התחלנו בתהליך שיווק של פרויקט אשכולות ואפילו אנחנו הופתענו מהיענות הרוכשים. בשבוע הראשון של השיווק השקט מכרנו 22 מגרשים באשכולות מתוך 64 המגרשים המהווים שלב ראשון בהרחבת היישוב. זיהנו את הפוטנציאל באשכולות כפנינת נדל"ן באזור הדרום. אנחנו פועלים כחברה יזמית במסגרת הרחבות יישובים בארץ, וההחלטה להיכנס לפרויקט היא מתוך ראייה של מיזם מאתגר הדורש עבודות פיתוח ותשתיות מורכבות מאוד לשם הרחבת היישוב. שיפור מערכת הכבישים והרכבות לאזור הדרום בכלל ולצומת שוקת בפרט תביא לפריחה נדל"נית ועליית מחירים ביישוב אשכולות ובאזורים הסמוכים לו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il