TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נראה שהחברה בדרך הנכונה להתייצבות


אנליסט IBI על הנפקת הזכויות של אפריקה
חדשות חיוביות לאפריקה השקעות שהשלימה את הנפקת הזכויות ודיווחה על ניצול של 93% מהזכויות תמורת 306 מיליון ש''ח – בעל השליטה הזרים 156 מיליון ש''ח והציבור 150 מיליון ש''ח.
למעשה בעל השליטה לב לבייב השלים באופן מלא את התחייבויותיו במסגרת הסדר החוב של אפריקה והזרים כ- 450 מיליון ש''ח במסגרת כל ארבעת הנפקות הזכויות.
עד כה בכל הנפקות הזכויות אחוז הניצול הסתכם ב- 99%-100% אולם לאור ירידת שער המניה ( כ- 15% מיום ההכרזה על הזכויות ) אל מתחת למחיר המימוש ההישג הוא מרשים למדי.
אפריקה צפויה לסיים את השנה ללא קושי תזרימי עם יתרת מזומנים סביב ה 155 מיליון ש''ח. בסוף החודש צפויה להסגר העסקה למכירת הקרקע בלוס אנגלס שתספק תזרים חיובי בהיקף של כ 80-85 מיליון ש''ח.
המבחן הגדול שלה יהיה שנה הבאה עם פירעון של אג"חים ובנקים בהיקף של 600 מיליון ש''ח.
אמנם אפריקה לא מתכננת הנפקת זכויות נוספת שנה הבאה אולם במידה והחברה תמשיך להציג תוצאות טובות, תשכיל לממש נכסים ותשואות הא"גחים ימשיכו לרדת ויאפשרו לחברה לגייס ולמחזר חוב אזי נראה שהחברה בדרך הנכונה להתייצבות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il