TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Kaspersky Internet Security הגיע למקום הראשון במבחן AV-TEST


קספרסקי אנטי וירוס
פתרון ההגנה הטוב ביותר
פתרון אבטחת המידע של מעבדת קספרסקי (Kaspersky Internet Security) דורג כפתרון ההגנה הטוב ביותר בסיכום מבחן עמידות שבוצע החל מספטמבר 2013 ועד פברואר 2014 על ידי מומחים ממעבדת AV-TEST העצמאית. הפתרון של מעבדת קספרסקי השיג ציונים עדיפים מכל מוצר אחר במבחן זיהוי קוד זדוני ושמירה של עומסי מערכת נמוכים.

מבחן העמידות של AV-TEST הוא מחקר נרחב במסגרתו חבילות אבטחת מידע לאינטרנט נבחנות במהלך תקופות של 2-3 חודשים על גבי 3 מערכות הפעלה שונות – חלונות XP, חלונות 7 וחלונות 8.1. שיטת מבחן זו מסייעת לאתר את הפתרון הטוב ביותר על פי ניתוח היעילות שלו בטווח זמנים ארוך, בשונה ממבחנים רגילים אשר יכולים להציג את יכולות ההגנה רק ברגע נתון.

המומחים העריכו 24 חבילות אבטחת מידע של ספקים שונים ב- 3 קטגוריות נפרדות. הקטגוריה הראשונה, הגנה, בחנה את היכולת המשולבת לאתר מערך מייצג של קוד זדוני ולזהות יחידות חדשות של קוד זדוני בלתי מוכר. הקטגוריה השניה, עומס מערכות, בודקת את ההשפעה של חבילת אבטחת המידע על ביצועי המערכת ומודדת השהיות בהתקנה או בהפעלה של תוכנות, תגובה של אתרים והורדת נתונים. הקטגוריה האחרונה, שימושיות, מעריכה את היכולת לזהות במדויק תוכנות ואתרים לגיטימיים.

Kaspersky Internet Security השיג את התוצאות הטובות ביותר במהלך 6 חודשי בחינה, והצליח להשיג ציון של 17.8 נקודות מתוך 18. פיתרון ההגנה קיבל 6 מתוך 6 נקודות בקטגוריות השימושיות וההגנה, כשזיהה 100% מתוך 60,000 יחידות קוד זדוני ידועות, ואיתר את כל 400 הדוגמיות של קוד זדוני יום אפס במסגרת מבחן "עולם אמיתי" שנערך באמצעות כניסה לאתרים נגועים ופתיחה של קבצים מצורפים לדואר אלקטרוני. יתרה מכך, הפתרון של מעבדת קספרסקי קיבל גם 5.8 נקודות מתוך 6 עבור עומס מערכות, כשהוא מנצח את המתחרה הקרוב ביותר ב- 0.3 נקודות .

"המשתמשים במערכות אבטחת מידע מודרניות אינם רוצים להיות מוטרדים על ידי וירוסים או על ידי אנטי וירוסים כאחד. היכולת של הפתרון למנוע עומס מיותר על משאבי המערכת ולמנוע התראות שווא היא חשובה באותה מידה כמו המטרה המרכזית של זיהוי ונטרול קוד זדוני. התוצאות המרשימות של Kaspersky Internet Security במבחן זה משקפות את רמת הנוחות הכללית שהלקוחות שלנו נהנים ממנה, בנוסף לאבטחה ללא פשרות על המערכות שלהם", אמר אולג אישנוב, מנהל מחקר נגד קוד זדוני, מעבדת קספרסקי.

מידע נוסף אודות מחקר זה, זמין באתר הארגון הבוחן

מוצרי מעבדת קספרסקי מציגים באופן קבוע תוצאות גבוהות במבחני עמידות של AV-TEST. במבחנים ארוכי טווח דומים שנערכו בינואר עד יוני 2013, הגיע פתרון אבטחת המידע של מעבדת קספרסקי הגיע למקום השני. מומחי המחקר והפיתוח של מעבדת קספרסקי עובדים באופן שוטף על שיפור השימושיות של המוצר ועל אופטימיזציה של שימוש במשאבי המערכת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il