TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נכסים ובניין מקבוצת IDB מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2014


נכסים ובנין
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2014 של קבוצת נכסים ובניין הסתכם בכ-50 מיליון ש"ח
ובנטרול השפעת שינוי הטיפול החשבונאי בהשקעה ב-TPD (המחזיקה במלונות באנגליה) הסתכם הרווח בכ-80 מיליון ש"ח, לעומת כ-72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

רפי ביסקר, יו"ר קבוצת נכסים ובניין, אמר היום:
"קבוצת נכסים ובניין נמצאת ביזום ופיתוח 8 פרויקטי נדל"ן מניב בישראל בהיקף כ-220 אלף מ"ר ובעלות כוללת של כמיליארד ש"ח שההכנסות בגינם תבואנה לידי ביטוי במהלך שלוש השנים הקרובות.
הרבעון הראשון של 2014 אופיין ביציבות בליבת העסקים של נכסים ובניין עם עליה של כ-2% ב- Same Property NOI לרמה שנתית של כ- 560 מיליון ש"ח. ניכרת התאוששות בשוקי הפעילות של הקבוצה בארה"ב ובהודו, אשר באה לידי ביטוי בעלית מחירים והיקף המכירות של יח"ד. פעילות ההשבחה וההשכרות בבניין HSBC לצד שיפור ניכר בתנאי השוק ומחירי המשרדים בניו-יורק ממשיכים לתמוך בעלייה בשווי הנכס ולתרום לתוצאות של נכסים ובניין.
איתנות פיננסית גבוהה, אמצעים נזילים של כ-2.2 מיליארד ש"ח ופיזור גיאוגרפי ועסקי מאפשרים לקבוצה המשך התרחבות וניצול הזדמנויות בארץ ובחו"ל."

סגי איתן, מנכ״ל קבוצת נכסים ובניין, מוסרת:
"קבוצת נכסים ובניין מציגה ברבעון הראשון של שנת 2014 פרמטרים תפעוליים גבוהים תוך המשך מגמת עלייה בהכנסות שכ"ד מנכסים זהים, אשר הסתכמו בכ-182 מיליון ש"ח ובגילום שנתי 728 מיליון ש"ח.
הרבעון הראשון של שנת 2014 התאפיין בהמשך היציבות בענף הנדל"ן המניב בישראל, שמתבטאת ברמת הביקושים, ברמת מחירי השכירות ובשיעור התפוסה הגבוה.
גם בתחום המגורים, ניכרה ברבעון הראשון של שנת 2014 יציבות בביקושים ובמחירי הדירות, אולם החל מאמצע מרס 2014 מסתמנת מגמה של האטה בביקושים וזאת על רקע היוזמות עליהן הכריזו משרד האוצר ומשרד השיכון – "מע"מ בשיעור אפס" לחלק מרוכשי הדירות ופרסום מכרזים בשיטת "מחיר מטרה".
נכסים ובניין ממשיכה בישום האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה ומרחיבה את פעילותה בתחום הליבה שלה - הנכסים המניבים - לצד מימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם.
כך, ממשיכה הקבוצה גם בשנת 2014 בשיווק ובניית נכסים מניבים על קרקעות שבבעלותה בהיקף של כ-218,000 מ"ר, אשר יהוו את מקור הצמיחה הטבעית שלה בשנים הקרובות. בין הפרוייקטים: בניין בפארק ההיי-טק בבאר-שבע, בניינים בפארק מת"ם בחיפה ובהרצליה ועיר הסרטים הראשונה בבאר-שבע - ישפרו פלאנט, מתחם מגה-חוויתי שיכלול 20 אולמות קולנוע חדשניים ביניהם אולם ייחודי של IMAX DIGITAL, מתחם אשר יהווה מוקד משיכה ובילוי לתושבי הדרום.
בתחום הבנייה למגורים בחו"ל ממשיכה מגמת המכירות המואצת – לאחר מכירת 39 דירות בשנת 2013 בפרוייקט המגורים בלאס-וגאס, נמכרו מתחילת שנת 2014 ועד היום 13 יח"ד נוספות ונותרו לשיווק 8 יח"ד בלבד. גם בפרויקטים בהם שותפה החברה בהודו נרשמת הצלחה ומתחילת השנה נמכרו כבר כ-100 יח"ד.
ברבעון הראשון בוצעה הערכת שווי למגדל HSBC בניו-יורק, שהסתכמה ב-715 מיליון דולר. הגורמים לעליית השווי היו, בין היתר, המשך השבחת הבניין ותפוסה בשיעור של 96% בשילוב עם עליית מחירי הנדל"ן במנהטן.
הקבוצה תמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנכסים המניבים בארץ ובארה"ב וכן לבנות על קרקעות שבבעלותה, תוך שמירה על איתנותה הפיננסית."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il