TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ פותחת בתהליך המיון הראשוני של משתתפים במיזם משותף חדש


IBM
עם ZionTech Blue Initiatives האמריקאית
שבבעלות איש העסקים והמשקיע הסדרתי נתן לוא, לסיוע וליווי של חברות הזנק ישראליות בשלבי הפעילות המוקדמים. הבעלות והקניין הרוחני בפיתוחים החדשים נותר כולו בידי חברות ההזנק המשתתפות בתוכנית.
חברות ומיזמים טכנולוגיים שייבחרו על ידי יבמ להשתתף בתוכנית, שזכתה לשם Alpha Zone, ייהנו מסל אטרקטיבי וייחודי של שירותים והטבות.
Alpha Zone שמופעלת לראשונה בישראל, מספקת מסגרת של 24 שבועות פעילות ומעניקה שימוש חופשי וללא תשלום בכלי הפיתוח של יבמ, תשתיות ענן מחשוב על גבי פלטפורמת SoftLayer של יבמ, בשווי של עד 24 אלף דולר וגישה לשירותי הייעוץ והידע של מאות אנשי טכנולוגיה, חוקרים, מפתחים ומומחי תעשייה המועסקים על ידי יבמ בישראל ובעולם. המשתתפים בתוכנית ייהנו, ללא תשלום, ממרחב משרדים שהוקצה במיוחד לצורך זה, בבניין יבמ ישראל.
בנוסף, תציג יבמ את החברות המשתתפות בתוכנית בפני משקיעי הון סיכון, תסייע בהגשת תכניות למדען הראשי ותגייס ממיטב היועצים החיצוניים שיעמדו לרשות חברות אלו, בתחומים המשפטיים, ניהול חשבונות וניהול קניין רוחני. לצורך זה, נרתמו לפרויקט שותפים מובילים מהתעשייה כמו בנק הפועלים, המדען הראשי במשרד הכלכלה, משרד רואי החשבון ארנסט אנד יאנג, משרד עורכי הדין FBC & Co., משרד עורכי הדין המתמחה בתחום הקניין הרוחני ארליך אנד פנסטר, Inkod Hypera וחברת M3. האחרונה, אף תשמש כאתר ביטא לחברות בעלות פתרונות רלוונטיים ותהווה ערוץ נוסף ומשמעותי לחדירה לשוק.
התוכנית החדשה מרחיבה את פעילות יבמ בעולם הטכנולוגיה הישראלי ומהווה ערוץ נוסף לאיתור וטיפוח חברות צעירות, איתן, לאחר מכן, בוחרת יבמ לפתח מודלים עסקיים ולגשת לשוק. פעילות עסקית זו מרוכזת במסגרת היחידה לטכנולוגיות גלובאליות של יבמ (GTU), האחראית לקידום ושילוב טכנולוגיות המפותחות בארץ, במסגרת חבילות הפתרונות אותן מציעה יבמ ללקוחות סביב העולם.
"שיתוף הפעולה של ZionTech Blue Initiatives עם יבמ יוצר הזדמנות ייחודית ליזמים ולחברות הזנק ליהנות משילוב נדיר בין ליווי צמוד, ידע מקצועי, רשת קשרים ענפה וסל כלים טכנולוגיים, המשפרים את סיכויי ההצלחה ומסירים רבים מהחסמים הבולמים לא פעם את דרכן של חברות צעירות", אומר נתן לוא.
דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיות גלובאליות ביבמ ישראל מציין כי חממת ההאצה מיועדת לחברות צעירות בעלות צוות מקצועי המצויות לפני גיוס הון ראשון או מעט אחריו. לדבריו, הפתרונות אותם מעוניינת יבמ לקדם יהיו מיועדים בעיקר לשוק הארגוני – בדגש על עולם ה- Big Data, סביבת ענן, מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רשתות חברתיות, מסחר מקוון, אינטרנט של חפצים ופתרונות שיווק מקוון. מגזרי התעשייה אליהם מעוניינת יבמ לפנות במיוחד כוללים את עולם שירותי הבריאות, התובלה, קמעונאות, אנרגיה ומדיה.
המחזור הראשון של התוכנית יחל בראשית יולי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il