TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


יורד
מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.18% ל-1389,מחזור המסחר הסתכם ב-1.7 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מסחר שלילי ברוב מדדי העולם .


אתמול בארה"ב יתפרסם מדד מנהלי הרכש בסקטור הייצור (FLASH PMI) שירד באפריל ל-55.4 נק' לעומת 55.5 נק' במארס.לפי הצפי בשוק המדד היה אמור לעלות ל-56.2 נקודות.
בנוסף התפרסם נתון מכירות הבתים החדשים, אשר צנחו ב-14.5% לקצב מכירות של 384 אלף בתים בשנה. אנליסטים ציפו לעלייה של 2.3% לקצב של 450 אלף בתים בשנה.


מניות אפל ופייסבוק מרכזות עיניין:
פייסבוק דיווחה אמש לאחר הנעילה על תוצאות שהכו את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה: הרווח זינק ב-183% ל-642 מיליון דולר וההכנסות זינקו ב-71% ל-2.5 מיליארד דולר.
אפל דיווחה גם היא על תוצאות שעקפו את צפי השוק ברווח ובהכנסות: הרווח למניה הסתכם ב-11.62 דולר למניה, לעומת צפי ל-10.2 דולר למניה. ההכנסות עלו ל-45.65 מיליארד דולר, מעבר לצפי להכנסות של כ-43.45 מיליארד דולר. כמו כן הודיעה אפל על פיצול מניות ביחס של 7:1.


יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות אמר כי "קניית דולרים מקומית תומכת בהתייצבות הדולר מעל לרמת 3.48 שקלים, אולם, על רקע פעילות החודש הקלנדרי הצפויה בשבוע הבא, נותר פוטנציאל פיחות השקל מוגבל וצפוי להתנהל בתחום השערים של השבועות האחרונים בטווח של 3.47-3.49 שקלים לדולר".
 
"נתונים כלכליים מאכזבים שפורסמו בארה"ב ובראשם מכירת בתים חדשים בהיקף נמוך מהצפוי, לצד הירידה ברכש במדד מנהלי הרכש תמכו בחולשת הדולר אל מול המטבעות המרכזיים. תשומת הלב מופנית אל ביקורו של הנשיא אובמה ביפן ומסיבת העיתונאים של נשיא הבנק המרכזי האירופאי מריו דראגי היום, לצד נתוני מדד האקלים העסקי הצפויים להתפרסם באירופה. ההערכה בקרב האנליסטים היא כי הנתונים בגרמניה צפויים להיות נמוכים מהחודש הקודם", הסביר עוד פריימן.


מניות במרכז


אלביט מערכות הודיעה היום כי קבלה ממדינה באירופה חוזה בהיקף כספי של כ-123 מיליון דולר לאספקת מערכות אלקטרוניות צבאיות ליישומים אוויריים.
המערכות תסופקנה במהלך ארבע שנים.


חברת CPL Cleveland Potash Ltd.)), שבבעלות כיל דשנים המפיקה אשלג באנגליה, מודיעה על הרחבת פעילותה בכריית פולהלייט (Polyhalite) המשווק תחת המותג פוליסולפט (Polysulphate), באתר הכרייה שלה בצפון מזרח אנגליה, לחוף הים הצפוני. במקביל, ממשלת בריטניה אישרה השבוע מתן מענק בגובה של 4.9 מיליון ליש"ט להרחבת הפרויקט, במסגרת חוק עידוד השקעות הון הבריטי שנועד להרחיב את הפעילות התעשייתית באנגליה. CPL תחל ביישום תוכנית השקעה בהיקף של 38 מיליון ליש"ט להרחבת כושר הייצור והכרייה של פוליסולפט מ- 130 אלף טון בשנה כיום לכ- 600 אלף טון בשנה.


טופ אימג' מטמיעה את פתרון ה-eFLOW Digital Mailroom ביבואן רכב מוביל בישראל
היבואן מייצג 4 מותגי רכב גלובליים גדולים, ומייבא כלי רכב פרטיים, מסחריים, משאיות ואוטובוסים.
לחברה 1,000 עובדים, 10 חדרי תצוגה, 59 מרכזי שירות, והיא עוסקת במכירת רכבים חדשים ומשומשים, תחזוקת רכבים ותיקונם, מימון וביטוח.


חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי. החברה הודיעה היום כי חתמה על עסקה עם בית ההשקעות אלטשולר-שחם לאספקת פתרונות תוכנה ושירותים שייתמכו בכניסתו של בית ההשקעות לעיסקי ביטוח חיים ופנסיה בישראל.


חברת סלקט, העוסקת בברירת תאי גזע, מודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר הקצאה פרטית של מניות למשקיע פרטי בהיקף 15 מיליון ₪. הגיוס יתבצע לפי שווי של כ-75 מיליון שקלים אחרי ההשקעה, כאשר המניות שיוקצו הינן חסומות על פי דין. מדובר במחיר הגבוה ממחיר השוק ביום החתימה על הסכם ההשקעה. הגיוס הקודם שהושלם לפני כשישה חודשים נעשה לפי שווי 50 מיליון לאחר הכסף, מאז חתמה החברה על שני הסכמים אסטרטגיים משמעותיים, לפיתוח וייצור קו המוצרים של החברה.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il