TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרפתנים נרתמים לטובת הוזלת מוצרי החלב לצרכן הישראלי


אך מתריעים כי לא ייתכן שיישאו על גבם את מלוא הנטל פעם אחר פעם
הרפתנים: הגיעה העת לטפל בשורש בעיית יוקר המחייה
פערי התיווך ברשתות השיווק

מועצת התאחדות מגדלי הבקר לחלב, המייצגת את כלל הרפתנים בישראל, אישרה בישיבתה היום (יום רביעי 23.4) את בקשת משרד האוצר, לפתיחת ייבוא של עד 6,500 טון גבינות קשות ללא מכס כבר בשנה זו.

מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב, אביתר דותן אמר, כי למרות שההחלטה תיפגע בפרנסתם של רפתני ישראל, נרתם ענף החלב להורדת מחיר מוצרי החלב לצרכנים.
עוד הוסיף דותן, כי הרפתנים הם היחידים בשרשרת הכלכלית של החלב שתרמו לטובת הורדת המחירים לצרכן, זאת מאחר וממשלת ישראל ממשיכה שלא לטפל בגורם העיקרי לעליית מחירי המזון- רשתות השיווק.

דותן מחה, כי לא ייתכן שבכל פעם שהממשלה אינה מצליחה להוריד את מחיר מוצרי החלב לצרכנים היא תחפש פתרון מהיר וקל ותיפגע בחולייה החלשה ביותר בשרשרת הערך, החקלאים והרפתנים, אשר ממילא המחיר אותו מקבלים עבור החלב הגולמי (מחיר המטרה) הינו מפוקח על ידי הממשלה. עוד ציין דותן, כי הוא מקווה שצעד זה יביא הפעם בפועל להורדת מחירי מוצרי החלב לצרכנים ולא ישמש רק כעלה תאנה וצעד פופוליסטי של משרד האוצר.

פניית משרד האוצר לרפתנים הינה במטרה להתאים את מתווה לוקר, עליו חתמו רפתנים מול משרד ראש הממשלה רק לפני כחצי שנה ובו כבר הסכימו הרפתנים על הגדלה הדרגתית של המכסה המותרת לייבוא והפחתת המכס על מכסה זו, אך לפי המתווה המקורי, פטור על מכסה של 6,500 טון כפי שהוסכם עתה אמור היה להיכנס לתוקף רק החל משנת 2018.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il