TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דירוג רואי החשבון של BDI-COFACE ל-2014


5 משרדי ראיית החשבון המובילים בישראל שולטים בנתח שוק של 86% מהחברות הציבוריות המבוקרות
5 המשרדים המובילים בדירוג רואי החשבון של BDI-COFACE הם קוסט פורר גבאי את קסירר, בריטמן אלמגור זהר ושות', סומך חייקין, קסלמן וקסלמן וזיו האפט (בהתאמה)

ב-5 המשרדים המובילים בדירוג BDI-COFACE הועסקו בסוף 2013 כמות של 2,266 רואי חשבון, ירידה של 2% לעומת 2012. בנוסף לכך מעסיקים 5 המשרדים המובילים בישראל כמות של 1,854 מתמחים, ירידה של 3% לעומת כמות של 1,909 מתמחים שהעסיקו בסוף 2012

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת BDI-COFACE: "משרדי ראיית החשבון המובילים בישראל ממשיכים לשמור על נתחי השוק שלהם בקרב החברות הציבוריות המבוקרות שנה נוספת, וקשה לראות עדיין איום אמיתי על מעמדם המוביל"


5 משרדי רואי החשבון המובילים בישראל ל-2014 הם משרדי קוסט פורר גבאי את קסירר, בריטמן אלמגור זהר ושות', סומך חייקין, קסלמן וקסלמן וזיו האפט, בהתאמה. כך עולה מדירוג רואי החשבון השנתי אותו עורכת חברת המידע העסקי BDI-COFACE.

דירוג משרדי רואי החשבון של BDI-COFACE מבוסס על איכות הפעילות העסקית בה מעורבים המשרדים בייצוג וביקורת של גופים מובילים במשק הישראלי. הדרוג מבוצע כך שהמשרדים מעבירים אל החברה מידע רב עם פירוט הלקוחות והשירותים הניתנים על ידי המשרד. צוות הדירוג שלBDI עורך ראיונות עומק עם המשרדים לקבלת מלוא האינפורמציה על פעילותם, מצליב ובודק את האינפורמציה עם מידע מהחברות עצמן בדרוג משוקללים פעילות המשרדים ,תוצאות סקר מקיף והמלצות בקרב רואי החשבון, ודירוג לקוחות המשרד כפי שהם מדורגים בדרוג החברות המובילות. ככל שהלקוחות מדורגים גבוה יותר בדירוגי BDI-CODE, המשרד מדורג יותר גבוה.

דירוג 5 המשרדים המובילים בישראל לא השתנה השנה, אולם בחמישייה השנייה בדירוג היו שני שינויים עיקריים לעומת הדירוג הקודם. במקום השישי בדירוג נמצא משרד פאהן קנה ושות' (בדומה לשנה שעברה) ואילו במקום השביעי נמצא משרד שטיינמץ עמינח ושות'. משרד ליאון אורליצקי ושות' מדורג במקום השמיני. במקום התשיעי מדורג גם השנה משרד Baker Tily, ואילו אל המקום העשירי נכנס השנה משרד "ברית פיקוח 2000 אגודה שיתופית חקלאית".

ב-5 המשרדים המובילים בדירוג BDI-COFACE הועסקו בסוף 2013 כמות של 2,266 רואי חשבון, ירידה של 2% לעומת 2012. בנוסף לכך מעסיקים 5 המשרדים המובילים בישראל כמות של 1,854 מתמחים, ירידה של 3% לעומת כמות של 1,909 מתמחים שהעסיקו בסוף 2012.

מתוך דירוג רואי החשבון של BDI-COFACE ל-2014, הכולל 35 משרדי רואי חשבון, נרשמו השנה 5 משרדים שזכו לדירוג גבוה יותר לעומת השנה שעברה.
השנה נרשמו 6 כניסות חדשות לדירוג. המשרדים החדשים הם: ברית פיקוח 2000 אגודה שיתופית חקלאית (מקום 10), יוסף שמעוני משרד רואי חשבון (מקום 24), שטרק את שטרק רואי חשבון (מקום 29), אביקם בייטנר פלאי ינובסקי (מקום 30), גולדברג פרושן ושות' (מקום 33) והמשרד שסוגר את הרשימה - שטיין שלו ושות' (מקום 35).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il