TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת תדהר וקבוצת CPM בשיתוף עיריית ראש העין משיקות מבצע מכירות ייעודי לתושבי העיר


לרכישת דירה במחיר מיוחד בפרויקט "תדהר על הפארק, פסגות אפק"
75 הדירות האחרונות לשיווק בפרויקט (מתוך 1036 יח"ד בפרויקט)
יוצעו למכירה בלעדית לתושבי ראש העין בהנחה ממוצעת של מעל 10%.
לאחר שיתופי הפעולה המוצלחים עם מועדון "חבר צרכנות" ומנהלת פרויקטי המגורים של צה"ל, שבמהלכם נמכרו מעל 900 דירות בפרויקט המגורים "תדהר על הפארק, פסגות אפק" בראש העין החדשה, שהושק במהלך נובמבר 2013. קבוצת תדהר וקבוצת CPM בשיתוף פעולה עם עיריית ראש העין הודיעו על מבצע מכירות ייעודי לתושבי העיר בלבד, תוך מתן עדיפות לבעלי זכאות ממשרד השיכון.

הבניין המוצע למכירה במסגרת המבצע, הוא "בניין אמירים", בן 21 קומות (+ קומת קרקע), הכולל תמהיל דירות רחב ומגוון של דירות 3, 4, 4.5, 5, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים המשקיפים אל הפארק המרכזי של השכונה.

שלום בן-משה, ראש העיר אמר כי: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם חברות "תדהר" ו- CPM"", כמי ששם את נושא הדיור לזוגות הצעירים בראש סדר העדיפויות, אני שמח כי חברת "תדהר" הסכימה לשווק 75 יח"ד בתנאי "חבר" לזוגות צעירים בעלי תעודות זכאות תושבי העיר. זה צעד ראשון מתוך פרויקטים נוספים שאנו יוזמים עם משרדי הממשלה והחברות הבונות את השכונות החדשות לדיור בר השגה לתושבי העיר".
ג

יל גבע מנכ"ל קבוצת תדהר, ציין כי "נוכח הביקושים הגבוהים לדירות בפרויקט בקרב תושבי ראש העין, נעתרנו לבקשתו של ראש העיר לצאת במבצע ייעודי לתושבים ,תוך מתן הטבה משמעותית. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן, המאפשרת לנו לקחת חלק בפתרון מצוקת הדיור במדינה והגדלת היצע דיור בר השגה לצעירים באזור המרכז בכלל ובראש העין בפרט".

עמיקם אורן מנכ"ל CPM הוסיף: " כמי שהוביל את התכנון של פסגות אפק מאז 1995 אנו שמחים להיות חלק ממהלך מרכזי זה, המאפשר לתושבי העיר ליהנות ממגורים בשכונה מתפתחת "


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il