TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים מקדמת את הנפקת סקייליין בישראל ובקנדה


מישורים
סקייליין צפויה להגיש תשקיף לצורך הנפקה בבורסה לניירות ערך בישראל ולאחר מכן תרשום את מניותיה גם בבורסת טורונטו
הרישום בקנדה נועד לאפשר למשקיעים קנדיים להשקיע במניות החברה בבורסה בטורונטו

פתח תקווה, ישראל, 15 בדצמבר 2013: חברת מישורים (ת״א : מישר), הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, מודיעה היום כי בכפוף ובסמוך לאחר פרסום תשקיף של סקייליין בישראל, מתכוונת החברה להגיש תשקיף לרישום למסחר ללא הצעה (Non Offering Prospectus) בקנדה על מנת לאפשר למשקיעים תושבי קנדה לקנות ולסחור במניות החברה

בעלי המניות בסקייליין הינם חברת מישורים, הכשרת היישוב, ענקית ההשקעות הקנדית דאנדי וקבוצת הבנקאות סקושיה בנק. בשנתיים האחרונות הושקעו על ידי בעלי המניות בחברה ומשקיעים מוסדיים קנדים כ - 40 מיליון דולר לפי שווי של כ –220- 200 מיליון דולר.

סקייליין הינה זרוע הפיתוח והמלונאות של מישורים בקנדה ובבעלותה מלונות ואתרי נופש המהווים נכסי מורשת ידועים. בנוסף, סקייליין הינה החברה הדומיננטית והמובילה בפיתוח שכונות מגורים בסביבה מלונאית באונטריו.

בין אתרי הנופש של החברה נמנה אתר הסקי היוקרתי בלו-מאונטיין הממוקם בסמוך לעיר קולינווד, האתר מהווה עבור החברה נכס מניב עם תזרים שוטף וחטיבות קרקע בהיקף של 850 יח"ד ושטחי מסחר המאושרות לבנייה .

סקייליין מחזיקה גם ב -Port McNicoll , בסמוך לעיר מידלנד הנמצאת במרחק של כ - 117 ק"מ מהעיר טורונטו בקנדה. סקייליין הרחיבה את זכויות הבניה בפרויקט ל-1,512 יחידות דיור, 650 רציפי עגינה, 300 חדרי מלון וכ- 33 אלף מ"ר של שטחים מסחריים ושטחים ציבוריים. במהלך 2010 רכשה החברה 1,200 דונם נוספים הגובלים בפרויקט לצרכי פיתוח עתידי.במהלך חודש דצמבר צפוים להתקבל התרי בנייה לשלב ב' בפרוייקט הכולל מאות יחידות דיור על המים.



אתר נופש נוסף שמנהלת החברה הינו דיר הירסט בסמוך לעיר הנסטוויל אשר כולל שטח של 3,250 דונם, שדה תעופה פרטי, 2.5 ק"מ חופים פרטיים, למעלה מ - 400 חדרי מלון, 2 מגרשי גולף. באתר מתוכנן פיתוח של למעלה מ - 1,000 יח"ד, עשרות קוטג'ים ותוכניות למגרשים על המים.

הורס-שו הוא נכס נוסף שמפעילה ומפתחת סקייליין. נכס זה ממוקם בצמוד לעיר בארי והינו אתר נופש, סקי וגולף הפרוש על פני כ-7,500 דונם וכולל שני מגרשי גולף, מסלולי סקי, מלון בוטיק, מסעדות, ספא, בריכות שחיה ופארק ההרפתקאות המציע שלל פעילויות ספורט ונופש המיועדות למשוך מבקרים בחודשי הקיץ. תוכנית המתאר המאושרת לפרוייקט כוללת כ- 1,500 יח"ד, שטחי מסחר ומלונאות.

נכס נוסף של סקייליין הינו המלון והקניון The Arcade בקליבלנד אשר נבנה בשנת 1890 ע״י איל הנפט והאיש העשיר בארה"ב של אותם ימים ג'ון ד. רוקפלר, ונקנה בכ – 7.7 מיליון דולר לאחר שהושקעו בו כ – 70 מיליון דולר על ידי יזם משיקגו. הנכס הינו מלון יוקרה בן 293 חדרים הכולל את הקניון המקורה הראשון באמריקה אשר נפתח בסוף המאה ה-18 ונחשב כיום כאחד מנכסי המורשת ההיסטוריים בארה"ב.

כמו כן מחזיקה סקייליין בזכויות בשלושה מלונות בדאון טאון של טורונטו, מלון קינג אדוארד, מלון קוסמופוליטן ומלון פאנטייג'ס.



בשנים האחרונות מכרה סקייליין מאות מיגרשים בתים ודירות בהקף של עשרות מליוני דולרים. מחזור ההכנסות השנתי מהפעילות המלונאית עמד בשנים האחרונות על כ- 300 מליון שקל.

לאחרונה השיקה סקייליין את חטיבת הטיים שרינג ומציעה לקנדים בעלות על חבילות נופש לזמנים מוגדרים לתקופה של 25 שנים.


אודות מישורים חברה לפיתוח בע"מ
מישורים פעילה בהשקעות בנדל״ן מניב בישראל ובארצות הברית והינה בעלת השליטה בסקייליין קנדה (56%) העוסקת בפיתוח ישובים למגורים בצמוד לנכסי המלונאות והנופש של החברה בקנדה והיא נחשבת לחברה מובילה בתחומה. החברה מחזיקה בפורטפוליו נכסים בהיקףמשמעותי , לרבות כ - 1,300 חדרי מלון, 4 מגרשי גולף, אתר סקי, 80 ק"מ של מסלולי קרוס קאנטרי, מעל ל - 12 ק"מ של חופים פרטיים. בבעלות החברה מגרשים לפיתוח בהיקף של 7,000 יחידות דיור. למישורים 5 נכסים מסחריים רב-שימושיים בארה"ב בהיקף של כ - 72,000 מ"ר בנוסף לשותפות בכ - 200 יח"ד מושכרות על קו המים בפלורידה. בבעלות מישורים בישראל, 12נכסים מסחריים מניבים במרכז הארץ המושכרים בתפוסה של למעלה מ - 95%. בנוסף, לחברה עתודות קרקע במרכז הארץ הזמינות לבניה, בהיקף של כ-18,500 מ"ר מבונה. החברה הוקמה לפני 22 שנים ונמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, המשמש כנשיא מישורים ויו"ר החברה הבת סקייליין, האמון על הפיתוח העסקי של חברות הקבוצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il