TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שוק הנדל"ן במודיעין מבעבע ...


חברת שרביב מכרה למעלה ממחצית הפרויקט בפרויקט cava בשכונת כרמים
מחירי הדירות ממשיכים לעלות בכל הארץ אך במודיעין עליית המחירים של דירות 4 חדרים היא הגבוהה ביותר מבין הערים הגדולות בארץ ועמדה על כ- 5% ברבעון השני של 2013 ביחס לרבעון הראשון, כך עולה מנתוני השמאי הממשלתי שפורסמו לאחרונה.

חברת הבניה שרביב שהיתה בין החברות הראשונות שהתחילו בבניית העיר מודיעין בשנת 1995, ולאחרונה חזרה לבנות את פרויקט cava בשכונת כרמים.

שרה אילין, מנהלת השיווק בחברת שרביב מתייחסת לנתוני השמאי ומציינת כי "מודיעין היא עיר מבוקשת מאוד על ידי זוגות צעירים ממרכז הארץ ועל ידי משפרי דיור ולכן אנו רואים את המשך עליית המחירים. עם זאת, חשוב לציין כי למרות עליית מחירי הדיור במודיעין יש לנו בפרויקט דירות המשווקות במחירים אטרקטיביים ביחס למודיעין עצמה וגם ביחס לערים סמוכות כמו שוהם או ירושלים".

עוד מוסיפה אילין כי "בתוך חודשים ספורים בלבד נמכרו בפרויקט למעלה מ- 45 דירות, שהן כמחצית מהפרויקט". בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חדרים בשטח של כ- 90 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ- 7 מ"ר במחיר 1.3 מיליון ₪, דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של כ- 110 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ- 124 נמכרה ב- 1.77 מיליון ₪. דירת גן בת 4 חדרים בשטח 90 מ"ר עם גינה בשטח 112 מ"ר נמכרה ב- 1.46 מיליון ₪. כל הדירות כוללות חניה תת קרקעית ומחסן והאכלוס צפוי בעוד כשנתיים.

פרויקט cava, הפונה לפארק שבעמק חרוד משתרע על פני שטח של כ- 5 דונם. הפרויקט יבנה כמתחם סגור בצורת חצי גורן הכולל 78 יחידות דיור ב-12בניינים בבנייה רוויה נמוכה, בני 3 קומות כל אחד ועם 5-7 דירות בכל בניין בלבד. תמהיל הדירות כולל דירות גן, דירות בנות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים. דיירי הפרויקט ייהנו מנוף פתוח וירוק.

לדירות בפרויקט מפרט טכני עשיר הכולל: ארונות מטבח עם יחידות Built In, ארוניות בחדרי רחצה ושירותי הורים, ריצוף פרקט ביחידות ההורים, הכנה למערכת קולנוע/ שמע, חיבור תלת-פאזי ומיכלי הדחה סמויים, תריסים חשמליים ועוד. הבניינים מחופים באבן והחניונים מקורים עם מעליות הישר מהחניון.

הפרויקט תוכנן באופן קפדני על ידי אמר קוריאל אדריכלים כחצי גורן ללא כבישים בין המבנים ובהתאם לאופי העירוני של מודיעין קרי, בניה נמוכה עם מקסימום פרטיות בכל דירה. בנוסף, יחופו הבניינים באבן המשתלבת בנוף המקומי של הבניה בעיר מודיעין.

שכונת כרמים, ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר ומקור שמה בכרמים שגדלו בדרום מזרח השכונה טרם הקמתה. בשכונות כרמים מיועדות להיבנות כ- 5,000 יח"ד והיא נהנית מנגישות גבוהה ליציאות ולכניסות מהעיר. השכונה מתוכננת כמתחם הוליסטי אשר יספק לדייריו את כל מכלול השירותים היומיומיים החל ממוסדות חינוך וקהילה דרך קופת חולים, פארק עם מתקני משחקים ופעילויות כושר, מרכז מסחרי ועוד.
הפרויקט נמצא בהליכי הבניה וצפוי להתאכלס בחודש אפריל 2015.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il