TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עזריאלי- תוצאות מעודדות לרבעון. מעדיפים חשיפה לנדל"ן המקומי דרך עזריאלי


דוד עזריאלי
התייחסות ברורית פיין, אנליסטית כלל פיננסים ברוקראז' לתוצאות עזריאלי
למרות סביבה עסקית מאתגרת יותר, ה- NOI מפגין יציבות – ה-NOI הסתכם בכ- 277 מ' שח, גידול של 0.7% בהשוואה לרבעון המקביל וללא שינוי לעומת הרבעון הקודם. התזרים מנכסים זהים בהשוואה לרבעון המקביל נותר ללא שינוי, כאשר בתחום הקניונים נרשם קיטון של 0.6%, לאור הוצאה חד פעמית של 3 מ' ₪. בתחום המשרדים נרשם גידול של כ- 4.2% ובנכסים בארה"ב נרשם קיטון של כ-7.4% בעיקר לאור השפעת שע"ח. מבחינתנו, המשך מגמת יציבות ב- NOI ברבעונים הקרובים, בעיקר במגזר הקניונים, תהיה הפתעה לחיוב.

המימון מחדש תרם ל- FFO - כאשר שיפור נוסף צפוי גם ברבעון הבא. ה- FFO הסתכם ב- 195 מ' ₪, גידול של כ- 8.3% בהשוואה לרבעון המקביל וגידול של 4.3% לעומת הרבעון הקודם. במהלך אוגוסט, הקבוצה ביצעה מימון מחדש לחוב של כ- 960 מ' ₪ בריביות נמוכות מאד (0.75%-1.16%). המהלך תרם במהלך הרבעון כ- 2.5 מ' ₪. מכיוון שמדובר על תרומה של חודש בלבד, ה- FFO ברבעון הבא צפוי להשתפר ב-5 מ' ₪ נוספים. קצב ה- FFO השנתי עומד על כ- 800 מ' ₪.

ירידה ברווח נקי – ל-56 מ' ₪ ברבעון בהשוואה ל-211 מ' ₪ ברבעון המקביל, כתוצאה מהוצאה חד פעמית בסך של כ - 138 מיליון ₪ שנרשמה בשל העלאת שיעור מס החברות וכן בשל גידול בהוצאות המימון נטו לאור האינפלציה. החברה לא ביצעה שערוכים במהלך הרבעון.

הפרויקט בחולון מתקדם - עזריאלי כבר חתמה על חוזים בהיקף של -26 א' מ"ר, מתוך זה כ- 21.5 א' מ"ר משרדים (כ- 54% מהשטחים שהושלמו) וכ- 4.1 א מ"ר שטחי מסחר (82% מהשטחים). מחירי השכירות נעים בטווח של 50-70 ₪ למ"ר. למרות חולשת ענף המשרדים בחולון (הנכס של גב ים עדיין ריק), עזריאלי מצליחה להתקדם ולשווק את הפרויקט באופן יחסית מואץ ובמחירים טובים.

עיכוב קל בלוחות הזמנים של שני פרויקטים עיקריים- החברה דחתה את מועד סיום המשוער של פרויקט מרכז עזריאלי שרונה לשנת 2017 (2016 בהערכות הקודמות) ועזריאלי ראשונים נדחה לשנת 2016 (2015 בערכות הקודמות). מנגד, החברה התחילה לבנות את הקומה השנייה בקניון איילון והיא צפויה להיפתח במחצית הראשונה של שנת 2015. אנו מעריכים כי פתיחת הקומה הנוספת תעזור לקניון לשפר את מעמדו שנחלש מעט בשנים האחרונות.

צפי להמשך החלשות בענף המסחר- לנוכח התחרות המתגברת באזורים מסוימים, כגון באר שבע, הצפון ואזור השרון. עלולה להיות לכך השפעה שלילית על הפדיונות ומכאן על שכ"ד. אנו סבורים כי הקניונים המובילים של הקבוצה ימשיכו ליהנות מביקוש לאורך זמן ויוכלו לפצות במידה על ירידה בקניונים הפחות מוצלחים.

שורה תחתונה - תוצאות כספיות מעודדות לרבעון. אנו סבורים כי גם במקרה של האטה החברה תמשיך להציג דוחות יחסית סולידיים לנוכח מצבת הנכסים האיכותית והמינוף הנמוך. למרות המלצת תשואת שוק, אנו מעדיפים חשיפה לעזריאלי מבין חברות הנדל"ן המניב בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il