TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בישראל: דירה לדוגמא בתמ"א 38 - פרוייקט בהרצליה


3 בניינים נוספים יוקמו בפרויקט
שכונת גן רש"ל בהרצלייה במסגרת
שלב ב' הפרויקט יכלול 24 יחידות דיור
במסגרת תמ"א 38
לראשונה בארץ: דירה לדוגמה בישראל בתמ"א 38 !!!

חברת רינובו בע"מ, אשר מנוהלת על ידי אליאב אסייג, פועלת מזה 4 שנים על חידוש שכונות גן-רש"ל בהרצלייה במסגרת תמ"א 38. הפרויקט הינו בהיקף של כ- 10 בניינים בני 12 דירות.

החברה משווקת את כל הפרויקטים שלה באמצעות הדסה פתאל וניר שמול, מבעלי לייב אין מקבוצת ריטייל אין , המתמחה בשיווק פרויקטים של נדל"ן, בהיקפים נרחבים.

במסגרת הפרויקט מתווספות לשכונה כ-60-70 יחידות דיור חדשות. הפרויקט כולו נמצא בליווי בנקאי מלא של בנק הפועלים.

בשלב א של הפרויקט חיזקה והרחיבה החברה 3 בניינים, אשר בנייתם הושלמה, התקבל טופס 4 וכן כל הדירות ( החדשות והישנות) נמכרו ונמסרו ללקוחות. על שיווק הפרויקט אמונה חברת ליב-אין בהנהלת ניר שמול והדסה פתאל.

לדברי ניר שמול, מבעלי חברת לייב אין: "עמדנו באתגר מאוד גדול של מכירת דירות חדשות, בבניינים מחודשים, עם דיירים ישנים בשכונה מתחדשת עם תדמית בינונית".

"נחלו הצלחה רבה בכך שהצלחנו לבצע ולשווק את הפרויקט לאוכלוסייה איכותית במחירים הנעים בין 16,000-17,000 למ"ר". לדבריו: "תדמית השכונה השתנתה פלאים והשכונה אודות למיקומה האטרקטיבי הפכה לשכונה מבוקשת".

במסגרת שלב ב של הפרויקט בו עתידים להבנות 3 בניינים נוספים עם כ-24 יחידות דיור חדשות יצא לשיווק במהלך פריסייל ייחודי עם דירה לדוגמה, לראשונה בישראל בתמ"א 38. מדובר בדירה לדוגמא המשתרעת על כ – 130 מ"ר + מרפסת, הממוקמת ברחוב האילנות ,29 הרצלייה. לצד הדירה ממוקם גם משרד המכירות ל החברה. הדירה נבנתה בסטנדרטים גבוהים במיוחד, כולל מערכת בית חכם משוכללת, מערכת אינטרנט ייחודית, מערכת מולטי מדיה ועוד. הדירה לדוגמא עוצבה בסגנון מודרני-חדשני עם רהוט שיובא במיוחד ממסקנדינביה.

במסגרת המהלך נמכרו מעל 90% מהדירות עוד בטרם התקבל היתר הבניה!!!

לדברי הדסה פתאל, מבעלי חברת ריטייל אין: "המהלך הינו הצלחה גדולה וחסרת תקדים בהתחדשות העירונית בישראל, שכן יזמים ומשווקים רבים מתקשים למכור דירות בפרויקטים מסוג זה, בייחוד במהלך פריסייל. ונאלצים להשלים את הבנייה על מנת למכור דירות .

לפני שבועיים התקבל היתר הבניה לבניין הראשון אשר מכור במלואו והבניה החלה.

לדברי אליאב אסייג מנכ"ל חברת ריבונו: "כהוכחה על הצלחה שינוי תדמית השכונה והמחירים בה ניתן לבחון הן את המחירים בהן נמכרו הדירות החדשות אשר כמעט וזהים להרצלייה הירוקה ומרכז העיר".

הדירות הקיימות אשר חודשו והורחבו היו מוערכות טרם הפרויקט בכ-1,100,000 ₪ ואילו לאחר הפרויקט נמכרו במעל 1,650,000 וזאת הודות לחיזוק וההרחבה.

בימים אלה מתחילות החברות בתכנון ושיווק שלב ג של הפרויקט אשר יכלול דירות 4 חדרים ומיני פנטהאוזים .

לדברי הדסה פתאל: "אין ספק כי הדירה לדוגמה תרמה ותורמת רבות למכירות וגם כמובן לדיירים מבניינים ישנים המבקשים לחדש את בתיהם ,ע"פ תוכנית תמא 38 , וכתוצאה מכך שרואים את הדירה לדוגמה ואת הבניינים המחודשים , הם מקבלים ביטחון בהחלטתם להתקשר עם היזם" .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il