TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל נכסים מקבוצת אפריקה ישראל משיקה את הבניין ה-18 בפארק המדע קריית ויצמן


אפריקה
בנס ציונה בהשקעה של כ-140 מיליון ₪
פארק המדע הוקם ע"י אפריקה ישראל נכסים כפארק ייעודי המשרת חברות מתחומי המדע, הייטק וביוטק.

הבניין, שהינו הבניין הראשון ברחוב חדש, שנקרא ע"ש האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, יקרא אף הוא על שמו של רמון ז"ל.

הבניין, המיועד לשטחי משרדים ומסחר, משתרע על פני שטח של כ- 20,000 מ"ר הכוללים: 6 קומות משרדים, קומת מסחר ו-2 קומות של חניון תת קרקעי המכיל 650 מקומות חניה.

♣ אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל: "אפריקה ישראל השקעות הינה חברה ותיקה שבונה ומפתחת פרויקטים בכל העולם בתחום הנדל"ן למגורים, נכסים, מלונות, תעשייה, פלדה, קרמיקה ועוד. פרויקט זה מצטרף לשרשרת הנכסים של הקבוצה בכל תחומי פעילותה בארץ ובעולם. אילן רמון מהסמלים המובילים במדינה המייצגים את הגאווה, המורשת והמצוינות אותם אנו רוצים להנחיל לילדינו דור העתיד. אילן רמון ז"ל מהווה ומסמל את החדשנות, המדע והטכנולוגיה, התעוזה והניצחון. אני נרגש וגאה לקרוא לבניין על שמו של אילן רמון ז"ל".

♣ אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים: "הבניין החדש מהווה תוספת חשובה לפארק המדע קריית ויצמן שהינו פרויקט הדגל של אפריקה ישראל נכסים בישראל. תוספת זו תואמת את אסטרטגית הייזום והפיתוח של החברה בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובאירופה. פארק המדע נהנה החל מיום הקמתו ולאורך השנים משיעורי תפוסה גבוהים בקרב חברות מתחומי המדע, היי טק, ביוטכנולוגיה וביומד, ואנו מקווים להמשיך ולהקים בניינים נוספים בשנים הקרובות על עתודת הקרקע הנוספת בפארק העומדת לרשות החברה".

חברת אפריקה ישראל נכסים, מקבוצת אפריקה ישראל, השיקה את הבניין ה-18 בפארק המדע קריית ויצמן, בהשקעה של כ-140 מיליון ₪.

פארק המדע הוקם ע"י אפריקה ישראל נכסים כפארק ייעודי המשרת חברות מתחומי המדע, הייטק וביוטק. בפארק שוכנות כיום כ- 60 חברות המובילות בארץ מתחומים אלה ביניהן: HP אינדיגו, נובה מכשירי מדידה, ג'ונסון& ג'ונסון, קמהדע, די-פארם, אמינולב ועוד.

הבניין, שהינו הבניין הראשון ברחוב חדש, שנקרא ע"ש האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, יקרא אף הוא על שמו של רמון ז"ל.

הבניין החדש, המצטרף ל-17 הבניינים האחרים בפארק שנבנו על ידי אפריקה ישראל נכסים, נהנה מיתרונות הסביבה הקיימת, שתוכננה כקמפוס סגור ופעיל. הבניין משתרע על שטח של כ-20,000 מ"ר שיבנו בשני שלבים ועוד כ- 15,000 מ"ר חניונים תת קרקעיים המספקים כ-650 מקומות חניה.

בתכנון הבניין הושקעה מחשבה רבה על מנת להתאימו באופן מכסימלי לצרכי חברות מתחום ההייטק והביוטק. התכנון משלב פירים פנויים בהיקף הבניין למטרות ייעודיות ומערכות חדרים נקיים. ובנוסף: מיזוג אויר, מערכות בקרה, מערכות בטיחות אש, מעליות מהמתקדמות בעולם. המבנה מחולק ל-3 אגפים ותכנונו הגמיש מאפשר התאמה וגמישות מכסימלית לחלוקה של השטחים לחלק מהקומה, לקומה שלמה או לאגף שלם הכולל מעליות נפרדות.


אודות קריית ויצמן פארק ויצמן
פארק המדע בקרית ויצמן בנס ציונה נחשב לסביבה העסקית המתקדמת בישראל. הפארק הוקם ע"י אפריקה ישראל נכסים כפארק ייעודי המשרת חברות הייטק וביוטק, כיום שוכנות בפארק כ- 60 חברות המובילות בארץ בתחומן.

הפארק בנוי כמתחם סגור המעניק מכלול שירותים לחברות הכוללים אחזקה, שמירה, צוות טכני וכו'. בפארק המדע שטחים ירוקים רבים, מדשאות, חניון תת קרקעי ומגוון שירותים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il