TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

העוסקת בפיתוח ויצור מוצרים רפואיים על בסיס קולגן אנושי


קולפלנט
וכן עבור זכות לקבלת תמלוגים בגין מכירות עתידיות
השקעה של 2.5 מיליון דולר תמורת מניות לפי שווי של 25 מיליון דולר לחברה
תשלום נוסף של 1.5 מיליון דולר יועבר תמורת רישיון להפצת מוצרים בסין

חברת קולפלנט (ת"א: קלפט), העוסקת בפיתוח ויצור מוצרים רפואיים על בסיס קולגן אנושי, הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם תאגיד סיני פרטי, בהיקף כולל של 4 מיליון דולר.

על פי מזכר ההבנות, תזרים החברה המשקיעה לקולפלנט 4 מליון דולר בתמורה למניות ועבור רישיון למיסחור מוצרי החברה בסין, למעט מוצרי האורטופדיה.

מתוך הסכום האמור, 2.5 מליון דולר יושקעו במניות חברת קולפלנט בעת החתימה על ההסכם הסופי בתמורה לעשרה אחוזים מהון מניות החברה, לפי מחיר מניה של 53 אגורות. השקעה זו משקפת שווי חברה של 25 מיליון דולר עבור קולפלנט.

כמו כן יועבר תשלום נוסף של 1.5 מיליון דולרים בתמורה למיסחור מוצרי החברה בסין, לפי אבני דרך שסוכמו מראש, מתוכן חצי מליון דולר אשר יוזרמו לחברה מייד עם החתימה על הסכם מחייב.

קולפלנט תהיה זכאית לתמלוגים בשיעור חד ספרתי עבור מכירות עתידיות של המוצרים בסין. במסגרת הסכם זה תמכור החברה לשותף הסיני את הקולגן במחירי העברה שסוכמו מראש.

מזכר ההבנות שנחתם אינו מחייב ואין ודאות שהעסקה תבשיל להסכם סופי.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עולה בקנה אחד עם תכניותינו למציאת שותפים למסחור מהיר של מוצרי החברה. סין מהווה פוטנציאל אדיר למוצרי קולפנט, והשותף הסיני יסייע בהשגת האישורים הרגולטוריים למוצרי קולפלנט, וכן יפעל להחדרתם לשוק הסיני באמצעות קשריו עם מאות בתי חולים ברחבי הרפובליקה. המוצר הראשון שצפוי להימכר בסין הינו Vergenix™FG, מזרק לטיפול בפצעים בחולי סכרת."

מר טל הוסיף: "הסכם זה תקף רק עבור המוצרים שאינם בתחום האורטופדי ומצביע על הצורך הקיים במוצרי החברה בשוק מתפתח וסופר אטרקטיבי כמו סין. בכוונתנו לפעול לחתימה על הסכמי השקעה ומסחור לפורטפוליו המוצרים של קולפלנט גם עם חברות נוספות במטרה לייצר ערך לבעלי המניות של החברה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il