TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גידול חד בהכנסות של אפריקה ישראל נכסים מקבוצת אפריקה ישראל


לב לבייב
הוביל למעבר לרווח במחצית הראשונה של 2013
הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה הסתכם
בכ- 11.9 מיליון ₪ ברבעון השני של השנה בהשוואה להפסד של 23.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד

הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-21 מיליון ₪ בהשוואה להפסד של 16.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד

♣ המעבר לרווח נבע בעיקר מגידול ברווח התפעולי של החברה בעקבות הגידול המרשים בהכנסות החברה מהשכרת והפעלת נכסים וההכרה ברווח ממכירת דירות באירופה.

♣ זינוק של 60% בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה לכ-147.4 מיליוני ₪ בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 247.4 מיליוני ₪, גידול של כ- 32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

♣ ההכנסות מהשכרה והפעלת נכסים הסתכמו ברבעון השני של השנה בכ-89 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 81 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-10%. ההכנסות מהשכרת והפעלת נכסים במחצית הראשונה של שנת 2013 הסתכמו בכ- 180 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 162 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-11%.

♣ הרווח הגולמי ממכירת דירות באירופה במחצית הראשונה של השנה, אשר עיקרו נוצר ברבעון השני של 2013, הסתכם בכ-9.2 מיליוני ₪ בהשוואה לכמיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. זאת, כתוצאה מהשלמת הבניה של שלב נוסף בפרויקט המגורים של החברה בקרקוב, פולין ותחילת האכלוס.

♣ הרווח התפעולי ברבעון השני של השנה כמעט והוכפל והסתכם בכ- 88 מיליוני ₪ לעומת כ- 46 מיליון אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה גדל בכ-47% לכ- 156 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 106 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

♣ המשך השיפור בביצועים של קניון אפי פאלאס קוטרוצ'ן: גידול של כ- 13% בהכנסות נטו (NOI) ברבעון השני של השנה לכ- 7.1 מיליוני אירו. ההכנסות נטו (NOI) של הקניון במחצית הראשונה של 2013 הסתכמו בכ- 14.1 מיליוני אירו, גידול של כ-7.6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

♣ החברה ממשיכה להציג חוסן פיננסי ורמות נזילות גבוהות - תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ- 121 מיליון ₪ במחצית הראשונה של השנה, מהם כ-80 מיליוני ₪ ברבעון השני של השנה. יתרת המזומנים, שווי המזומנים וההשקעות לזמן קצר של החברה ליום 30 ביוני 2013 הסתכמה בכ-250 מיליוני ₪ לעומת כ-201 מיליוני ₪ בסוף שנת 2012.

♣ אבי ברזילי, משנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל אפי אירופה: "אפריקה ישראל נכסים מסכמת רבעון נוסף בו נרשמה מגמת שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. החברה נקטה בשנים האחרונות בשורה של מהלכים אשר תרמו ליציבותה הפיננסית, והחלו לבוא לידי ביטוי גם ברווחיות החברה. תרומתם של הפרויקטים החדשים אותם פיתחה החברה בשנתיים האחרונות החלו להשפיע באופן מובהק על התוצאות הכספיות ואנו מאמינים כי, תרומתם של הפרויקטים אותם יוזמת ומפתחת החברה בארץ ובאירופה, תשפיע על רווחיות החברה אף ביתר שאת ברבעונים ובשנים הקרובות."

חברת אפריקה נכסים מקבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (יום שלישי 13 באוגוסט 2013) על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2013.

הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה ברבעון השני של 2013 הסתכם בכ-11.9 מיליוני ₪ לעומת הפסד של כ- 23.2 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד במחצית הראשונה של השנה הסתכם הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה בכ-21 מיליוני ₪ לעומת הפסד של 16.2 מיליוני ₪ אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב 10.5 מיליוני ₪ לעומת הפסד של 21.5 מיליוני ₪ אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 20.3 מיליוני ₪ לעומת הפסד של כ- 13.5 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2013 מהשכרת והפעלת נכסים הסתכמו בכ- 89.2 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 81.4 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה מהשכרת והפעלת נכסים במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-180 מיליוני ₪, גידול של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הגידול בהכנסות וב- NOI נבע בעיקר מהגדלת שיעורי התפוסה בנכסי החברה בישראל ובאירופה, תחילת ההנבה של פרויקטים חדשים אותם יזמה החברה וכן מאיחוד תוצאות פעילות החברה בגרמניה החל מתחילת השנה. הגידול הינו לאחר השפעת השינויים בשער האירו מול השקל (תיסוף של 4% במחצית הראשונה של השנה) אשר הקטינו את הכנסות החברה באירופה הנקובות באירו. ההכנסות מעסקאות בניה ומקרקעין הסתכמו בכ- 38.2 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 20.4 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד והרווח בגין סעיף זה הסתכם בכ-9.2 מיליוני ₪ לעומת כ- 1 מיליון ₪ אשתקד.

הרווח התפעולי של החברה כמעט והוכפל ברבעון השני של שנת 2013 לסך של כ- 87.8 מיליוני ₪ לעומת כ- 45.8 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-91%.

ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2013 הסתכם ב- 2,529 מיליוני ₪ וההון העצמי המיוחס לבעלי ההון של החברה הסתכם ב 2,373 מיליוני ₪ ( 83.3 ₪ למניה).

החברה ממשיכה להרחיב את פעילות הפיתוח והייזום שלה בארץ ובאירופה על קרקעות שבבעלותה. במסגרת זו הושלמה בסוף שנת 2012 בנייתם של בנייני המשרדים בפראג ובבוקרשט. וכן בניית תוספת הקומות בפרויקט "בית פסגות" בתל אביב. כמו כן, סיימה החברה לפני שבועות ספורים את הקמתו של בניין נוסף בפארק המדע בנס ציונה והיא מצפה לסיים את הקמתו של הקניון חדש בעיר פלויישט ברומניה (המרוחקת כ-55 ק"מ מבוקרשט הבירה) בתוך שבועות ספורים. בנוסף, החלה החברה בהקמתם של 2 בניני משרדים נוספים בבוקרשט במתחם קניון קוטרוצ'ן ובתקופה הקרובה היא מתעתדת להתחיל בהקמתם של מספר פרויקטים נוספים בארץ ובחו"ל.

בחודשים האחרונים מימשה החברה מספר נכסים וביניהם: חלקה בפרויקט ביזנס פארק ברחובות, חלקה בקניון לב תלפיות בירושלים, חלקה בפרויקט פארק המדע במגדל העמק וחלקה במעונות הסטודנטים בהר הצופים בירושלים בתמורה לסך כולל של למעלה מ-200 מיליון ₪. בכוונת החברה להמשיך ולממש מעת לעת נכסים בארץ ובאירופה במהלך עסקיה הרגיל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il