TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB, מפרסמת היום את הדוחות הכספיים


גב ים
ומציגה גידול בפרמטרים התפעוליים
הכנסות מהשכרת מבנים הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2013 ב-170 מליון ש"ח, לעומת 168 מליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד

הכנסות מהשכרת מבנים הסתכמו ברבעון השני של 2013 ב-85 מיליון ש"ח לעומת 83 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

NOI הסתכם במחצית הראשונה של 2013 ב-163 מליון ש"ח לעומת 159 מליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד
NOI ברבעון השני של 2013 הסתכם ב-81 מיליון ש"ח לעומת 78 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

Same Property NOI הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2013 ב- 163 מליון ש"ח, לעומת 154 מליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד

Same Property NOI הסתכמו ברבעון השני של 2013 ב-81 מיליון ש"ח לעומת 76 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד



EBITDA במחצית הראשונה של שנת 2013 הסתכמה ב-150 מליון ש"ח לעומת 147 מליון ש"ח ברבעון הראשון אשתקד
EBITDA ברבעון השני של 2013 הסתכמה ב-74 מיליון ש"ח לעומת 72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2013 הסתכם בכ- 125 מליון ש"ח, לעומת 122 מליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד

הרווח הנקי ברבעון השני של 2013 הסתכם ב-91 מיליון ש"ח לעומת 83 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

לחברת גב-ים שטחים להשכרה בשטח כולל של כ- 757 אלף מ"ר באתרים שונים
ברחבי הארץ, בשיעור תפוסה של למעלה מ- 95%.

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון גב-ים, אמר היום:
לאחר תאריך המאזן, חתמה חברת APPLE על הסכם שכירות על כלל שטחי המשרדים בשלב א' בפרויקט גב-ים O2 שמקימה החברה בהרצליה פיתוח, בהיקף של 12.5 אלף מ"ר.
הסכם זה הינו הבעת אמון והוכחה למעמד ולמוניטין של גב-ים כחברה המובילה בשוק הנדל"ן המניב בישראל. הניסיון הרב, איכות הבניה, הידע בניהול פארקי הי-טק וחוסנה הפיננסי של גב-ים מהווים בסיס למשיכת עוד ועוד חברות בינלאומיות ומקומיות שמחפשות כתובת נכונה למקם את פעילותן בישראל. חברות אלה כוללות בין היתר את מייקרוסופט, אינטל, EMC, אלביט, פיליפס, IBM ואחרות.

בימים אלה ממשיכה גב-ים באסטרטגיה ארוכת הטווח של ייזום ופיתוח קרקעות בבעלותה, ונמצאת היום בשלבי הקמה של שבעה פרוייקטי נדל"ן מניב, בהיקף של כ- 140 אלף מ"ר, ושל כ- 500 יח"ד בשכונת המגורים "רמת הנשיא" בחיפה.

ברבעון השני של 2013 ממשיכה גב-ים להציג צמיחה בפרמטרים התפעוליים, ומראה עליה של כ- 6% ב- Same Property NOIורווח נקי של כ- 91 מיליון ש"ח. גב-ים ממשיכה לשמור על איתנות פיננסית ונזילות גבוהות המאפשרות לה להמשיך לפתח ולנצל הזדמנויות עסקיות, בעיקר בליבת פעילותה, הנכסים המניבים.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום:
"גב-ים מסכמת רבעון עם תוצאות טובות, המלווה בפעילות ייזום ענפה. המחצית הראשונה של שנת 2013 התאפיינה, בהמשך לשנת 2012, ביציבות בענף הנדל"ן המניב בישראל, שמתבטאת הן ברמת הביקושים והן ברמת מחירי השכירות והתפוסות. לאורך המחצית ניכרו ביקושים לשטחי משרדים, מסחר, תעשיה ולוגיסטיקה, במרבית שטחי הפעילות של החברה, שהתבטאו ביציבות מחירים ושמירה על תפוסות גבוהות, של למעלה מ-95%. בתחום הבנייה למגורים, המשיכה, במחצית השניה של 2013, היציבות בביקושים ובמחירי הדירות.
החברה ממשיכה בפעילות ייזום ענפה של פרויקטים חדשים והשבחה של נכסים קיימים, וכן בהרחבת מצבת הנכסים האיכותיים באזורי הביקוש, המעוגנים ברובם בלקוחות מובילים ברמה ארצית ובינלאומית.
כיום, נמצאת החברה בתנופת ייזום, הקמה ושיווק של פרויקטים בהיקף של כ- 140 אלף מ"ר ברחבי הארץ, הכוללים את גב-ים O2 והמדע 1 בהרצליה, מגדלי מתם מערב בפארק מתם בחיפה, בניין חדש בפארק גב-ים ברחובות, הבניינים הראשון והשני בפארק גב-ים נגב והמרכז המסחרי ברמת הנשיא, וכן, של כ- 500 יח"ד בפרוייקט רמת הנשיא בחיפה.
חזון הנגב הופך למציאות, כאשר הבניין הראשון בפארק גב-ים נגב אוכלס, והחלה הקמתו של הבנין השני בפארק.
לאחר תאריך הדוח, חתמה החברה על הסכם עם חברת APPLE, לפיו תשכור APPLE את כלל שטחי המשרדים בשלב א' של הפרויקט. שלב א' של הפרויקט כולל כ- 12.5 אלף מ"ר משרדים וכ- 3,500 מ"ר שטחי מסחר.
החברה ממשיכה בהקמה ובשיווק שכונת רמת הנשיא בחיפה, שבה נמכרו, מתחילת השיווק ועד כה, כ-400 דירות, בששת הבניינים הראשונים. ברבעון זה, החל האכלוס של הבנין הראשון בפרוייקט, והחברה ממשיכה בהקמת הפארק המרכזי ובהקמתו ושיווקו של המרכז המסחרי בשכונה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il