TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התאחדות בוני הארץ נגד עצירת חיזוק המבנים נגד רעידות אדמה ברמת גן


ביקשה להצטרף כידיד בית משפט לדיון בערר שהגישו מתנגדים לתוכנית שאפשרה חיזוק מבנים במסגרת תמ"א 38 ברמת גן
ניסים בובליל נשיא התאחדות בוני הארץ : חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה ונפילת טילים הוא פתרון מציל חיים ולא ניתן לעצור אותו בשל מניעים זרים של מספר מתנגדים
התאחדות בוני הארץ ( התאחדות הקבלנים ) הגישה בסוף השבוע שעבר לועדת הערר המחוזית של תל אביב בקשה להצטרף כ"ידיד בית המשפט" לדיון בערר שהוגש על ידי חבר מועצת העיר רמת גן. חבר המועצה ומספר מתנגדים נוספים ביקשו לבטל את החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובניה רמת גן לאישור הארכתה של תוכנית המאפשרת להגדיל את צפיפות הדירות במגרשים בהם ממומשת תמ"א 38 ( רג/340/ג/30/א/1 ) ושמשפרת את ההתכנות הכלכלית של הפרויקטים לחיזוק מבנים. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד אייל מאמו ומירי כהן ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' ויו"ר הועדה מיכה גדרון אישר שנציג התאחדות בוני הארץ יציג את עמדתו בדיון שיערך ביום חמישי הקרוב ( 1 באוגוסט )
התוכנית המדוברת מאפשרת להגדיל את מספר יחידות הדיור ובלבד שהשטח העיקרי הממוצע של יחידות הדיור יעמוד על 60 מ"ר (כולל מחסן וממ"ד). התכנית עלתה לדיון בוועדת המשנה של הועדה המקומית, אשר החליטה לאשרה. לאחר מכן קוימו שני דיונים חוזרים ובשני אושרה שוב התוכנית ברוב מוחלט. על החלטה זו הוגש הערר, ע"י שני המתנגדים היחידים, ושני חברי ועדה נוספים, אשר לא נכחו בדיון האמור.
בבקשה שהוגשה לועדת הערר צויין כי הערר הביא להקפאתן של בקשות רבות, אשר עומדות ותלויות בהמתנה להכרעת הועדה המקומית, ואשר רבות מהן הוגשו עוד בטרם פקעה התכנית. זאת בנוסף לבקשות רבות אשר אושרו זה מכבר מאז חודש ינואר ע"י הוועדה המקומית, אולם לא ניתן להוציא בגינן היתרי בניה, על אף שכבר ניתנו כנגדן התחייבויות כלפי בעלי המגרשים ו/או הדירות.
לאור הנסיבות המתוארות ומאחר שהתאחדות בוני הארץ הינו הגוף המוביל והיוזם של תמ"א 38 ביקשה התאחדות בוני הארץ להצטרף להליך על מנת שתתרום מהידע והמומחיות שיש לנציגי ההתאחדות בנושא תמ"א 38 ותציג נקודת מבט משמעותית אשר תתרום להכרעה מיטבית בסוגיה שהשלכותיה נוגעות לכלל הקבלנים הפועלים בעיר רמת גן.
ניסים בובליל , נשיא התאחדות בוני הארץ ציין עם הגשת הבקשה לבית המשפט כי חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה וכנגד פגיעת טילים באמצעות הוספת ממ"דים הוא פתרון שכבר הוכח כמציל חיים. לצד ההיבט הבטיחותי, תמ"א 38 מאפשרת התחדשות עירונית והגדלת הצע הדירות במרכזי הערים. לתמ"א 38 גם הבט חברתי שכן היא מאפשרת לבעלי דירות מיושנות לקבל דירות מחודשות שערכן הכספי גבוה יותר וזאת מבלי להוסיף שקל מכיסם. לכן, מציין בובליל , התאחדות בוני הארץ רואה בהתחדשות עירונית חשיבות עליונה והיא החליטה להצטרף להליך המשפטי ולעשות ככל שביכולתה למנוע את עצירת חיזוק המבנים ברמת גן רק מתוך מניעים זרים של מספר מתנגדים.
עוד מוסיף בובליל בנושא הצפיפות כי, רמת גן , כמו הערים הגדולות בעולם חייבת לאפשר צפיפות רבה יותר בשטחים המבונים על מנת לשמור על הריאות הירוקות של העיר ועל כן יש לראות בהתחדשות העירונית גם פתרון סביבתי רחוק טווח שלוקח בחשבון את הפיתוח העתידי של מדינת ישראל ומאפשר בניה צפופה לגובה על מנת לשמר את השטחים הירוקים לדורות הבאים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il