TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה מעורבת


לוגו הבורסה
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור זהיר של 0.03%

הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה מעורבת על רקע מסחר חיובי במדדי אירופה בארה"ב בסופ"ש


אתמול יום המסחר בבורסה בת"א ננעל ביציבות תוך ריכוז מחזור מסחר נמוך מאוד. מחזור המסחר הסתכם ב-356 מיליון שקלים - מדובר בנתון נמוך מאוד . המעו"ף נסגר בירידה קלה,בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף ירד 0.1%, ומדד הבנקים איבד 0.2%. לעומת זאת, מדד ת"א 75 הוסיף 0.1% .


היום בארה"ב צפוי להתפרסם לאחר פתיחת יום המסחר נתון מכירות הבתים בהמתנה, שרשם קפיצה של 6.7% בחודש מאי, לאחר שהריבית על המשכנתאות החלה לעלות בחודש זה בשיעור ניכר וגרמה לקונים רבים להאיץ את רכישתם. צפי האנליסטים לחודש יוני עומד על ירידה של 1.4% לעומת החודש הקודם.


כחצי שעה לאחר מכן יתפרסם סקר הפד' של דאלאס, העיר הגדולה במדינת טקסס. הסקר, שמודד את מצב העסקים הכללי בחברות יצרניות במדינה, רשם עלייה בחודש יוני לרמה חיובית של 6.5 נקודות, בהשוואה לרמה שלילית בחודשים שקדמו לו. התחזית לחודש יולי עומדת על רמה דומה של 6.4 נקודות.


"הבורסה לא מתייבשת בשל עודף רגולציה או בשל ליקויים בתיפקוד של ראשיה". כך אומרים היום בבית ההשקעות הלמן-אלדובי, בעקבות התפטרותו של יו"ר הבורסה. בבית ההשקעות טוענים כי "הסיבה המרכזית להתייבשות הבורסה היא המצב הכלכלי בארץ, כך שחילופי גברי לא יתנו פיתרון להתייבשות".
 "לצערנו, התייבשות הבורסה והירידה במזורי המסחר נובעים מהכיוון אליו צועדת הכלכלה הישראלית בתקופה הקרובה. נסיון להפוך את הנושא לקרב אישי הוא חסר משמעות ואינו מקדם במאומה את הפתרון".


"הצמיחה בישראל מאטה לרמה של כ- 2.8% בשנת 2013 בנטרול השפעת הגז, ולרמה של כ- 2.5% בנטרול השפעת הגז בשנת 2014, על פי הערכות בנק ישראל. שיעור האבטלה אמור להיות בשנת 2014 ברמה של 7.5% ואולי אפילו יותר. הגרעון הממשלתי אמור לעמוד השנה על 4.65% מהתוצר ובשנה הבאה על כ-3.0% מהתוצר. כאשר מסתכלים על מחירי המניות צריך לקחת בחשבון גם את הסיכון, וכאן ברור שהשכונה שלנו בעייתית ביותר. עם תבערה במצרים בדרום, מלחמת אזרחים בסוריה בהשתתפות פעילה של חיזבאללה, איום תמידי מאירן, והבעיות למול החמס והרשות הפלסטינאית".


מניות במרכז


בבילון
 עתידה לסכם מחר את הרבעון השני של 2013, ו"גלובס" שוחח עם בני דקל, אנליסט מסחר בנק אגוד, ועם עוד פעיל מרכזי בשוק על מנת לנסות ולהבין מה יקבל השוק מחר בין שורות הדוח. על פי דקל, הכנסות החברה יצמחו בשיעור זניח לעומת הרבעון המקביל - 2% בלבד וירידה של 9% לעומת הרבעון הראשון של השנה. גם הרווחיות התפעולית צפויה להיות נמוכה יותר משמעותית מהרבעון הראשון - ירידה של 10 מיליון שקל או 6 מיליון שקל ברווח הנקי.


מרבית בעלי החוב מתנגדים להסדר - מחזיקי אג"ח פרטיים ושורה של גופים מוסדיים המחזיקים בחוב של אלביט הדמיה דורשים לממש את זכותם להצביע
מחזיקי האג"ח הפרטיים פנו לעו"ד אריה דנצינגר המייצג גופים מוסדים והצטרפו לקריאה להתנגד למתווה ההסדר הכולל פטור מתביעות לנושאי משרה ואי תרומה אישית של זיסר כבעל שליטה
עשרות מחזיקי אג"ח פרטיים הצטרפו באמצעות הארגון להגנה על חסכונות הציבור בהובלת אוהד אלוני ליוזמה של מספר גדול של גופים מוסדיים. המשקיעים תומכים בבקשה לבית המשפט שהוגשה ע"י עו"ד אריה דנציגר שעל לקוחותיו נמנים שורה של גופים מוסדיים, במכתב עליו הם חתומים נכתב: "כמחזיק אג"ח פרטי, התומך בפעילות הארגון להגנה על חסכונות הציבור המקדם מעורבות של מחזיקי אג"ח פרטיים בהסדר החוב, על מנת שנוכל לפעול בכוחות משותפים ולהציל את כספנו, הובא לידיעתנו כי משרדך מייצג קבוצה של מחזיקי אגרות חוב של אלביט הדמייה בע"מ המחזיקים בסך של כ- 200,000,000 ש"ח ע.נ. אגרות חוב מהסדרות השונות וכי הללו הורו לך להגיש התנגדות בשמם להסדר החוב שהוצע על ידי חברת אלביט-הדמיה".


הצלחה לחברת אלביט מדיקל  בסין
חברת אינסייטק, שמוחזקת על ידי אלביט מדיקל בשיעור של 43.3% (בדילול מלא) הודיעה אתמול כי מערכת ה-ExAblate קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות הסיני (CFDA) לטיפול לא פולשני בשרירנים ברחם.
אינסייטק פועלת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות רפואיות טיפוליות, המבוססות על פלטפורמה טכנולוגית ייחודית, המשלבת שימוש באלומת אולטראסאונד ממוקדת ובהדמיית תהודה מגנטית לצורך ביצוע טיפולים לא פולשניים בגידולים בתוך גוף האדם. נציין כי מניית החברה האם, אלביט מדיקל, יצאה לאחרונה מהמסחר בשימור ונסחרת לפי שווי שוק של 81 מיליון שקלים



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il