TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מגורים בע"מ זכתה במכרז לבניית 80 יח"ד בשכונת המשתלה בתל אביב


בנייני אפריקה ישראל
קבוצת אפריקה ישראל מגורים בע"מ תשלם 80 מליון ₪
עבור מגרש לבניית 80 יח"ד בשכונת המשתלה בתל אביב-יפו בשטח של 8000 מ"ר ובנוסף תשלם כ 10 מליון ₪ עבור הוצאות פיתוח עבור הקרקע. קבוצת אפריקה ישראל היתה היחידה שניגשה למכרז.

מכרז זה הינו חלק מ 452 יחידות דיור חדשות בצפונה של שכונת המשתלה אשר שווקו בשנה האחרונה (למדינת ישראל 59% בעלות בקרקע ואילו לעיריית תל אביב 41%). מדובר על פרסום חוזר למגרש שבפרסום קודם לא ניגשו אליו מציעים.

במכרז הקודם הסתכמו הכנסות המינהל ועיריית ת"א משיווק המגרשים כ 374.9 מליון (לא כולל מע"מ) והרוכשים הוסיפו עוד כ 33 מליון עבור הוצאות פיתוח עבור 372 יח"ד.

שכונת המשתלה מצויה בגבולה הצפוני של תל אביב ורמת השרון וסמוכה לשכונת צהלה. השכונה התפתחה כשכונה צעירה ומבוקשת בקרבתן של שכונות צהלה מצד אחד ונווה גן השייכת לרמת השרון מצד שני.

לפני מספר חודשים, לאחר שהרשות והעירייה הגיעו להסכם עם חברת החשמל לפינוי קו המתח העליון העובר בשכונה והעתקתו, שווק המתחם. הקמתו איפשרה הקמת מבני ציבור הכוללים בית ספר יסודי לילדי השכונה, כאשר לפני כן, נאלצה השכונה להיעזר בשטחי הציבור של שכונת צהלה הסמוכה.

הבנייה במתחם תהייה בבניינים של 4 ו-8 קומות, לא כולל קומת גג מעל ועד שלוש קומות מרתף . בנוסף למס הקומות הנ"ל תותר קומת גג על פי התב"ע הקיימת .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il