TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתמר מדיקל מייצאת ליפן


חברת איתמר מדיקל קיבלה את אישור ה- Shonin לייבוא ביפן
איתמר מדיקל קיבלה לידה את אישור ה- Shonin המאפשר לחברה לייבא את ה- EndoPAT ליפן באופן עצמאי. מכשיר ה- EndoPATמשמש לאבחון וניטור פגמים בשכבה האנדותלית (שכבת ציפוי הרקמה הפנימית של כלי הדם), פגמים אלו מהווים פרמטר עיקרי וסימן מוקדם להתפתחות טרשת עורקים, ומחלות לב.

גברת הפעילות ביפן הנה בהתאם למיקוד החברה ונובע מההתעניינות של הקהילה הרפואית היפנית במכשירי חברת איתמר מדיקל אשר הוסיפה את הבדיקה ב- EndoPATלסל הבריאות היפני. בהתאם לכך, פרסמה החברה כי החלה בהקמת חברת-בת ביפן וזאת על מנת להרחיב את הפעילות במדינה.

נשיא איתמר מדיקל יפן, אלדד זינגר, אמר: "אנחנו גאים לקבל את אישור ה- Shonin ליבוא ה-EndoPAT ליפן, דבר המראה כי עולם הרפואה היפני מקדם בברכה את הפיתוחים הטכנולוגיים והבריאותיים שאותם חברת איתמר מדיקל מקדמת בכל העולם".

אודות ה- EndoPAT מכשיר ה- Endo PAT2000 פותח על ידי החברה והוא מכשיר לאבחון קרדיולוגי, המשמש לאבחון ולניטור פגמים בשכבה האנדותלית (שכבת ציפוי הרקמה הפנימית של כלי הדם). פגמים אלו מהווים פרמטר עיקרי וסימן מוקדם להתפתחות טרשת עורקים - מרכיב חשוב במחלות לב. EndoPAT קיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA.

אודות איתמר-מדיקל הינה חברת טכנולוגיות רפואיות ציבורית (TASE:ITMR) המפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PAT® (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה-PAT, הם ה-WatchPAT, מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותלי, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת אי תפקוד אנדותלי בשלב מוקדם ואבחון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.
אות ה- PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il