TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל פיננסים ברוקראז'.על חברת אלוני חץ


אלוני חץ
הצפת ערך נוספת תגיע רק בטווח הבינוני.הורדת המלצה לתשואת יתר
התייחסות והורדת המלצה של ברורית פיין, אנליסטית כלל פיננסים ברוקראז' לאלוני חץ:
לאור העלייה במחיר המניה בחודשים האחרונים, אנו מורידים המלצה מקניה לתשואת יתר ומותירים את מחיר היעד ע"פ NAV סחיר של 26 ₪ למניה, כ-14% מעל מחירה הנוכחי.

מחכים להשלמת העסקה בארה"ב – אתמול הודיעה הקבוצה כי תהליך בדיקת הנאותות של השקעה בחברת Carr Properties צפוי להתארך בחודש נוסף, עד לסוף אפריל. במידה ובדיקת הנאותות תשביע את רצונה של הקבוצה, השלמת העסקה צפויה להסתיים עד סוף יוני. החברה מציינת בדוחות כי חלה התקדמות בבדיקה וכי הרכישה "עונה על כל הקריטריונים שהציבה לעצמה" כלומר העסקה בדרך לצאת לפועל.

הרכישה תהווה זרוע השקעה משמעותית נוספת בקבוצה – Carr Properties הנמצאת כיום בשליטה של JP Morgan , פועלת בתחום המשרדים בוושינגטון דיסי. אלוני חץ צפויה להשקיע כ- 300 מ' דולר לתוך חברה חדשה שתוקם, אליה יועברו נכסי CARR (כ-24 נכסים) בעבור הקצאה של כ- 45% ממניות החברה (שיעור זהה ל-JPM). ל- CP צפוי להיווצר הון עצמי של כ- 680 מ' דולר (כ- 380 מ' דולר כיום). לאור המינוף הנמוך הצפוי של החברה לאחר העסקה, CP תוכל להגיע להיקף נכסים של כ-1.5 מיליארד $ וזאת ללא צורך בגיוס הון עצמי נוסף. תזרים הדיבידנד השנתי הצפוי מהחברה החדשה צפוי להניב תשואה של כ-6%.

בעקרון, החברה רוכשת את הנכסים הקיימים לפי שוויון ההוגן (IFRS) כך שבטווח הקצר לא נראה הצפת ערך משמעותית. חשוב לציין, כי אלוני חץ בעצם קנתה גרעין שליטה משותף במחיר ההון העצמי ולא שילמה על כך פרמיה. עיקר הערך הגלום יבוא לידי ביטוי בטווח הבינוני, ככל שהחברה תעמיק את פעילותה. הקבוצה כבר הוכיחה בעבר כי היא מסוגלת לספק את הערך המוסף המצופה ממנה מחברות הבנות כך שאנו בהחלט מאמינים כי העסקה תהווה מקור להצפת ערך בקבוצה. הפעילות בארה"ב צפויה להוות כ- 20% משווי הנכסים של אלוני.

PSP – כ- 36% משווי הנכסים של אלוני, ממשיכה להציג דוחות סולידיים ויציבים. למרות תנאי שוק מאתגרים, החברה סיימה את שנת 2012 עם גידול של 1.5% בתזרים מנכסים זהים, עלייה של 266 מ' אירו בשווי ההוגן של הנכסים במאזן (בעיקר כתוצאה מירידה בשיעורי ההיוון) ועלייה קלה בשיעור תפוסה ל- 92% (91.7% בסוף 2011). המינוף של החברה ממשיך להיות נמוך, כ- 29% חוב פיננסי למאזן. החברה נסחרת במכפיל הון של כ- 1.05 ותשואת FFO של כ- 4.5%.

FCR – האחזקה הפיננסית והשנייה בגודלה בתיק הנכסים של אלוני (כ- 29%) ממשיכה להציג שיפור גם במהלך שנת 2012 עם צמיחה של 2.3% בתזרים מנכסים זהים וגידול של 4% ב- FFO למניה. FCR נסחרת במכפיל הון של 1.2 ותשואתFFO של כ- 5.5%.

אמות – כ- 28% משווי הנכסים של אלוני. בשבוע שעבר פרסמה החברה את דוחות הרבעון הרביעי. הדוח היה סולידי בהתאם לצפי. צמיחה של 1.9% בתזרים מנכסים זהים, שיעור תפוסה שנותר יציב וגבוה (97.7%) וקיטון של 1.4% ב- FFO למניה. בעקבות העלייה במחיר המניה בחודשים האחרונים, הורדנו המלצה בשבוע שעבר לתשואת שוק (מחיר יעד 10.4).
סיכום – אנו לא רואים אפסייד משמעותי במחירי המניות הנוכחיים של חברות הבנות וסבורים כי העסקה תהווה את מקור הערך המוסף העיקרי של הקבוצה. המלצת תשואת יתר, מחיר יעד ללא שינוי, 26 ₪ למניה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il