TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה גדולה בשוק הנדל"ן המניב


כלל ביטוח חתמה על עסקה להעברת פעילות הקבוצה למגדל עתידים בקריית עתידים בתל אביב בשטח של 42 אלף מ"ר
המהלך יביא לריכוז פעילויות הקבוצה המפוזרות כיום בכ- 12 בנינים באזור תל אביב לפעילות תחת קורת גג אחת וצפוי לחסוך לכלל מיליוני ₪ ח מידי שנה

איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח : "העברת הקבוצה למגדל עתידים הוא עוד צעד במהלכי ההתייעלות של החברה, תוך ריכוז הפעילויות בסינרגיה ארגונית, בסביבת עבודה נוחה ואיכותית לעובדי הקבוצה ומתוך מטרה לשפר את השירות ושביעות הרצון של לקוחות החברה וסוכניה "

חברת כלל ביטוח בראשות איזי כהן דיווחה היום על מעבר של משרדי הקבוצה למגדל עתידים בקריית עתידים בתל אביב. האיכלוס יתבצע אחרי התאמת המבנה לצרכי הקבוצה ויחל ביוני 2014.
במסגרת העסקה כלל ביטוח תשכור 22 קומות בשטח של 42 אלף מ"ר ובנוסף 1000 מקומות חנייה לתקופה של 24 שנים.

איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח: "העברת הקבוצה למגדל עתידים הוא עוד צעד במהלכי ההתייעלות של החברה, תוך ריכוז הפעילויות בסינרגיה ארגונית, בסביבת עבודה נוחה ואיכותית לעובדי הקבוצה ומתוך מטרה לשפר את השירות ושביעות הרצון של לקוחות החברה וסוכניה.
"המעבר לבניין החדש מאפשר לנו לכנס את עובדי קבוצת כלל הפועלים כיום ב- 12 בניינים שונים באזור תל אביב תוך התייעלות תפעולית".

אודות מגדל עתידים
מגדל עתידים הינו פרויקט הדגל של קריית עתידים וממגדלי המשרדים הגדולים בישראל.
במגדל 35 קומות משרדים, שתי קומות מסחר וחמש קומות חניון תת קרקעי, בשטח כולל של 125 אלפי מ"ר. המגדל כולל לובי מאובטח, שתי קומות כניסה במפלסים נפרדים ומתויג כבניין ירוק ע"פ התקן הישראלי.

אודות קריית עתידים
קריית עתידים הינה ממתחמי היי טק והעסקים המובילים במדינת ישראל .הקריה בבעלות עיריית ת"א ואוניברסיטת ת"א בחלקים שווים, ומנוהלת ע"י הגב' אלקה אילני. בקריה 11 בנינים בשטח כולל של 250 אלף מ"ר על פני שטח קרקע כולל של 90 דונמים של ריאות ירוקות לצד מגוון רחב של שירותים עסקיים וציבוריים כגון שירותי בנקאות, דואר, מסעדות, מרפאות, גני ילדים לילדי העובדים ועוד.
את עתידים ייצגו בעסקה עורכי הדין דני הרינג ואורן הרדמן, וכן ג'קי מוקמל ממאן נכסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il