TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במקום ללמוד מאובמה- מחוקקים כאן חוקים דרקוניים שיוצרים פחד ואימה בענף הנדל"ן"


שלמה גרופמן, לשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל
"במקום ללמוד מנשיא ארה"ב ברק אובמה והחשיבות שהוא מייחס לשוק הנדל"ן, מחוקקים כאן חוקים דרקוניים שיוצרים פחד ואימה בענף הנדל"ן"- טוען שלמה גרופמן, לשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל וכיום יו"ר 'קרן פייר', בהתייחסו לגזירות המתוכננות על ענף הנדל"ן, שעיקרם פגיעה במשקיעי חוץ ובמי שמחזיק בדירה שנייה להשקעה .

"הקשבתי לנאומו לאומה הראשון אחרי בחירתו מחדש ולחשיבות שהנשיא אובמה נתן לשוק הנדל"ן הפורח בארה"ב, להבאת משקיעים מחו"ל לעודד שוק זה במיוחד למגורים. כן התייחס הנשיא לעובדה שמחירי הדירות התחילו לעלות ולמשקיעים מחו"ל הנוהרים עכשיו לארה"ב מסיבות מובנות. נקבע בבירור שזו תהיה מדיניות ממשלו לשנים הקרובות", ציין גרופמן שכמו יתר חבריו לענף, עוקב בדאגה, אחר הפרסומים על גזירות נוספת המתוכננות על ענף הנדל"ן.

"אני מפנה את תשומת לב כל מנהיגי המפלגות המנהלים ביניהם משא ומתן - אל תפגעו במשקיעי החוץ עם חוקים דרקוניים שכבר יוצרים פחד ואימה בענף הנדל"ן. אל תאיימו בירידת מחירים דרסטית שתאיים על הבנקים נותני המשכנתאות ועל האזרחים כולם", קרא יו"ר 'קרן פייר'.

לדבריו, "יש למצוא פתרון לבעיית הזוגות הצעירים בפריפריה ולצורך כך יש לקבוע אחת ולתמיד ועדת מומחים המורכבת מנציגי ממשלה ומכאלה שיש להם עניין עמוק, הבנה ושנות ניסיון מרובות בענף הנדל"ן לשבת יחד ולמצוא לבעיית הזוגות הצעירים".

"אני בטוח שוועדה כזו, אם תקום, תצא תוך זמן קצר עם מסקנות ברורות והאיומים על משקיעי חוץ הנחוצים לנו כל כך ועל הישראלים , תיפסק", אמר גרופמן והדגיש כי "האלטרנטיבה של השקעות בנדל"ן היא אחת ההשקעות בעולם הדמוקרטי המקובל ואין למנוע זאת מאזרחי ישראל באמצעות חוקים דרקוניים ומטילי אימה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il