TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מגורים חתמה על הסכם לרכישת הזכויות להקמת 112 דירות יוקרה


אפריקה מגורים
בפרויקט המשתלה, בצפון תל אביב בתמורה לסך של כ-115 מיליון ש"ח
אורן הוד מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "עסקה זו, בצרוף העסקאות אותן ביצעה החברה לאחרונה מהוות עדות לחוזקה וחוסנה הפיננסי של החברה. בכוונתנו להמשיך ולחפש הזדמנויות השקעה לשימוש נכון ויעיל של יתרות המזומנים וביסוס מעמדה של אפריקה ישראל מגורים כחברה המובילה בתחום הבניה למגורים "

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום (יום חמישי 7 בפברואר 2013) כי התקשרה בהסכם חכירה עם מנהל מקרקעי ישראל ועיריית תל-אביב – יפו לרכישת זכויות חכירה לקרקע בשטח של כ- 8 דונם הממוקמים בשכונת המשתלה בתל אביב.

על פי התוכנית המאושרת כיום, ניתן לבנות על המגרש 112 יחידות דיור בבנייה רוויה.
בגין הקרקע, שילמה החברה סך כולל של 115 מיליוני ש"ח (לא כולל מע"מ). עוד שילמה החברה למנהל מקרקעי ישראל סך נוסף של כ- 14 מיליוני ש"ח בגין הוצאות הפיתוח במגרש שבוצעו ו/או יבוצעו על ידי צד שלישי שאינו קשור לחברה. החברה מימנה את רכישת המגרש מהונה העצמי וכן מהלוואה מתאגיד בנקאי.

אורן הוד מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: " עסקה זו, בצרוף העסקאות אותן ביצעה החברה לאחרונה מהוות עדות לחוזקה וחוסנה הפיננסי של החברה".
הוד הוסיף כי, "בכוונתנו להמשיך ולחפש הזדמנויות השקעה לשימוש נכון ויעיל של יתרות המזומנים וביסוס מעמדה של אפריקה ישראל מגורים כחברה המובילה בתחום הבניה למגורים "




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il