TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח בעליות שערים


אילוסטרציה - גרף עולה
המניות הדאליות חוזרות עם פער חיובי של אחוז ,פריגו חוזרת עם פער של 5.5% לאחר פרסום הדוחות מוצלחים בסוף שבוע

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח בעליות שערים  על רקע נעילה חיובית במדדי ארה"ב בסוף השבוע האחרון,מדד הדאו ג'ונס עלה ב-1.08%, מדד ה-S&P500 התחזק ב-1.01% ומדד הנאסד"ק הוסיף 1.18% לערכו.


מספר נתונים חשובים התפרסמו בסוף השבוע בארה"ב :
פורסם דוח התעסוקה לחודש ינואר:מס' המועסקים שהצטרפו בקרוב ליעד 157 אלף מועסקים במגזר התעשיית , ואחוז האבטלה קצת איכזב אבל לא רחוק 7.9% במקום 7.8%.
התוצאות מעידות על כיוון חיובי והתאוששות , כמו כן צפוי שהפד ימשיך בהרחבה כמותית, היעד של הפד הוא להוריד את אחוז האבטלה ל 7%.
 נתונים טובים מאוד המעידים על צמיחה ושוק חזק יהיו מעל 200 אךף מועסקים , בתקופות טובות של ארה"ב ראינו תוספת של 250 אלף מועסקים אבל נתון וצפי בהתאם לתקופה, כרגע השוק ממשיך בתהליך התאוששות.


בנוסף פורסם מדד מנהלי הרכש לסקטור היצרני (PMI Manufacturing Index), אשר הציג ירידה לרמה של 55.8 נקודות לעומת תחזית לירידה לרמה של 55.5 נקודות. בחודש דצמבר הסקר המדד הצביע על נתון של 54 נקודות. נזכיר כי כאשר הנתון חוצה את רף ה-50 נקודות חלה התרחבות במגזר. וגם מספר דורשי אבטלה חדשים קצת מעל הצפי (350 צפי , בפועל 368 אלף).
דרישות אבטלה חוזרות קצת מעל הצפי (3176 אלף צפי , בפועל 3197 אלף איש).
זה שלילי , לא קפיצה רצינית אבל בהמשך לנתונים  המכוונים להתכווצות והאטה זמנית.


זאת גם הסיבה ככל הנראה שהפד הצהיר על המשך רכישות אג"ח בגובה 85 מיליארד דולר כל חודש, להמשיך לדחוף את השוק הגדול הזה. (לא רצה שישאר ספק בשוק).


קיים פוטנציאל לפיחות בשקל ועלייה בפרמיית הסיכון של ישראל, במיוחד עד שהממשלה תציג לציבור תוכנית מסודרת לקיצוץ הגירעון",היעדר בהירות באשר לזהות המחליף לסטנלי פישר צפוי להגביר את רמת התנודתיות בשווקים בשבועות הקרובים, תוך פוטנציאל לפיחות בשקל ועלייה בפרמיית הסיכון של ישראל (מרווחי אגרות חוב ופרמיית CDS). כל זאת, במיוחד עד אשר הממשלה תציג לציבור תוכנית מסודרת לקיצוץ הגירעון". כך מעריך רון אייכל, כלכלן ואסטרטג ראשי של בית ההשקעות מיטב, בעקבות הודעת בנק ישראל על פרישתו הצפויה של הנגיד סטנלי פישר ב-30 ביוני, כשנתיים לפני המועד הרשמי המתוכנן כתב רון אייכל.
 
מטבעות
האירו בולט בהתאוששות לאחרונה מול הדולר, לא אתפלא אם נראה יחס של 1.4 או 1.42 תוך תקופה ( כעת 1.365).
הדולר בארץ מול השקל שובר, תמיכת 3.7 כרגע לא מחזיקה , זאת לאחר שסטנלי הודיע על עזיבתו, אם כן הדולר בשלב זה מגלה חולשה מול השקל.


סחורות
החוזים על הזהב סיימו את היום בעלייה של 0.5%, ב-1,670.6 דולר לאונקייה ומחיר הנפט נקבע על 97.77 דולר לחבית .


מניות במרכז


פריגו (סימול: PRGO) דיווחה על רווח נקי של 106 מיליון דולר ברבעון החולף, או 1.2 דולר למניה. זאת לעומת 99.8 מיליון דולר בשורה התחתונה, או 1.06 דולר למניה


מזור רובוטיקה מרחיבה את פעילותה בדרום מזרח אסיה:
 קיבלה אישור מכירה ושיווק בטיוואן'ותחל בשיווק ומכירת המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שידרה
 קיבלה השבוע גם את אישור ה-FDA הקנדי להתחלת מכירת המערכות בקנדה


טאואר-ג'אז הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת American Semiconductor, Inc., לייצור שבבים על משטחים גמישים. חברת American Semiconductor הודיעה כי טאואר-ג'אז הינה החברה הראשונה בעולם בעלת טכנולוגית CMOS המאפשרת ייצור שבבים מתקדמים וייחודיים אלו תוך . יישום תהליך ה- FleX™ Silicon-on-Polymer.™  החדשני של  American Semiconductor.


סטיבן טפר, אנליסט הפארמה והביומד של הראל פיננסים, בתחזית לדוחות הרבעון השני, שנה פיסקאלית 2013 של פריגו: " אנו צופים שהתוצאות יושפעו לחיוב בעיקר מצמיחה במוצרי צריכה ובריאות, כתוצאה מהרכישות שלSergeant  בתחום חיות המחמד ושלCanAm  בתחום הסוכרת, ובמידה פחותה יותר מעונת השפעת החזקה ומהשקת מותגים פרטיים חדשים. כמו כן צפויה התאוששות מסוימת בהכנסות ממוצרי המזון לתינוקות, כתוצאה מהשינוי באריזות. להערכתנו, החברה תציג הכנסות של 903 מיליון דולר, צמיחה של כ- 8%, ורווח נקי מתואם של 1.42$ למניה, גבוה מהקונסנזוס בשוק. להערכתנו, השוק הוריד ציפיות בעקבות האכזבות שהיו ברבעונים האחרונים, ועל כן יש סיכוי טוב שפריגו תפתיע לטובה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il