TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריט 1 השלימה גיוס של 137 מיליון שקל מהציבור בהנפקת מניות ואופציות


ריט 1
גייסה כ-137 מיליון שקל במניות וכתבי אופציות למניות בהנפקה שנערכה אתמול (ג') לציבור ולמשקיעים מוסדיים
דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט 1 אמר: "תוצאות המכרז מעידות על האטרקטיביות של המודל העסקי הייחודי של ריט 1 בעיני משקיעינו. מודל זה מאפשר לנו לשמור על איתנות פיננסית לאורך זמן גם בתקופות של אי ודאות בשוק. הגיוס הנוכחי מחזק את ההון העצמי של החברה אף מעבר לדרישות הרגולטוריות של הון עצמי מינימלי של 40% ויאפשר לריט 1 להמשיך בתוכנית האסטרטגית שלה לצמיחה והרחבת פורטפוליו הנכסים, תוך שמירה של יציבות פיננסית".

במסגרת המכרז, הציעה ריט 1 לציבור חבילה של 100 מניות במחיר של 7.30 שקל למניה ו-50 כתבי אופציה מסדרה 6 (ללא עלות). מחיר החבילה שנקבע במכרז עמד על 730 שקל. סך הביקושים בשלבים המוסדי והציבורי עמדו על היקף של 185 מליון שקל.

כאמור, תמורת ההנפקה המיידית הסתכמה בכ-137 מיליון שקל ובהמשך, עם מימוש מלא של האופציות, צפויה התמורה העתידית לעמוד על 73 מיליון שקל נוספים.
את ההנפקה הובילו אקסלנס חיתום, וכן השתתפו גופי החיתום של כלל פיננסים, אי.בי.אי, מיטב, ברק קפיטל, מנורה, רוסריו ואגוד.


דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט 1 אמר: "תוצאות המכרז מעידות על האטרקטיביות של המודל העסקי הייחודי של ריט 1 בעיני משקיעינו. מודל זה מאפשר לנו לשמור על איתנות פיננסית לאורך זמן וגם בתקופות של אי ודאות בשוק. הגיוס הנוכחי מחזק את ההון העצמי של החברה אף מעבר לדרישות הרגולטוריות ויאפשר לריט 1 להמשיך בתוכנית האסטרטגית שלה לצמיחה והרחבת פורטפוליו הנכסים, תוך שמירה של יציבות פיננסית".

ריט 1 הינה קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי ומטרתה העיקרית היא לאפשר למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא תשלום מס חברות ותוך מתן יתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. ממועד הקמתה רכשה ריט 1 23 נכסים מניבים בשווי של כ-2 מיליארד שקל, בפיזור של כ-440 שוכרים. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il