TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי.די. אן תרשום רווח של 35-40 מיליון שקל בעקבות מימון מחדש של 2 נכסים בצרפת


החברה קיבלה מהגוף הפיננסי שמימן את הנכסים אופציה לרכישת הלוואה בהיקף של כ-22 מיליון אירו תמורת כ-13.5 מיליון אירו
תזרים המזומנים הפנוי השנתי שמניבים הנכסים יגדל לכ-2.7 מ' שקל בשנה

חברת הנדל"ן איי.די.אן גלובל אקווטי (לשעבר גיא ייזום), בשליטתו ובניהולו של אבי נחמיה, מדווחת היום כי לאחר שבחנה את השלכות החשבוניות של העסקה אותה השלימה לאחרונה, היא צפויה לרשום רווח חשבונאי לפני מס בסך של 35-40 מיליון שקל (7-8 מיליון יורו) כתוצאה מהסדרת תנאי המימון מול תאגיד מימון בחו"ל.

הרווח שתרשום החברה הוא בהמשך להסכם, עליו דיווחה החברה בחודש שעבר, במסגרתו התקשרו חברות מאוחדות בשליטה מלאה של החברה, להסדרת תנאי המימון שניתנה להן בעבר לצורך רכישת נכסים בערים אברי וג'ואי שצרפת.

בין היתר, קיבלה איי.די.אן, במסגרת ההסכם, אופציה, שתוקפה עד אוקטובר 2014, לרכישת ההלוואה, שהיקפה הכולל עומד על כ- 108 מיליון שקל (כ- 22 מיליון אירו), תמורת סכום של כ-66.3 מיליון שקל (כ-13.5 מיליון אירו).

כמו כן, במסגרת ההסכם הוארכה תקופת המימון עד לחודש אוקטובר 2014, במהלכה לא ישולמו לגורם המממן תשלומי קרן כלשהם, בעוד שהריבית תעמוד על שיעור שנתי של כ-5.6%. יצוין, כי להערכת החברה השיפור בתנאי ההלוואה יגדיל את התזרים הפנוי שמניבים הנכסים, לאחר תשלומי ריבית והוצאות, לכ 2.7 מיליון שקל בשנה (כ-540 אלף אירו) לעומת תזרים פנוי של כ-2 מיליון שקל (כ- 400 אלף אירו) עד כה.

הנכסים המדוברים ממוקמים באזור פאריס ונרכשו על ידי החברה בחודש יולי 2007. הנכס הראשון הינו מבנה משרדים, המתפרס על פני 5,598 מ"ר והכולל 221 חניות, ומושכר כולו לחברת קמעונאות גדולה עד לשנת 2017. הנכס השני מתפרס על פני 8,801 מ"ר וכולל 382 חניות. נכס זה מושכר כולו לתאגיד מתחום התעשייה הבטחונית .

עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת עליה דיווחה החברה לפני כשבועיים לגבי מימון מחדש של נכס בעיר נאנט, במסגרתו נפרסה הלוואה בסך של כ-8 מיליון יורו על פני תקופה של כ-9 שנים.

אבי נחמיה, בעל השליטה ומנכ"ל איי.די.אן, מסר היום: "המשבר בשווקים הפיננסים העולמיים, כמו גם שינויים ברגולציה המושתתת על הבנקים האירופיים, יצרו הזדמנויות שונות לרכישת הלוואות שניתנו בעבר. שיתופי פעולה עם הגופים הפיננסים המובילים יוצרים הזדמנויות השקעה, אשר גלומים בהן רכיבי השבחה משמעותיים. במקרה הנוכחי אנו רוכשים, במחיר אטרקטיבי, הלוואה העומדת כנגד נכס שאנו מכירים היטב, וכתוצאה מכך תרשום איי.די.אן רווח נאה ותשפר את יחסיה הפיננסיים".

איי. די. אן גלובל אקווטי ,המנוהלת על ידי אבי נחמיה , פועלת בתחום הנדל"ן המניב. פעילות הקבוצה כוללת רכישת נדל"ן מניב בתחום המשרדים והמסחרי המושכר לצדדים שלישיים לתקופות ארוכות. החברה עדכנה לאחרונה את האסטרטגיה העסקית שלה, על פיה בכוונתה לבחון רכישה של הלוואות/חובות במצוקה המגובים בנכסי נדל"ן מניב ו/או רכישה של נכסי נדל"ן מניב המצויים בקשיים. בבעלות הקבוצה שבעה נכסים, חמישה בנייני משרדים בצרפת ושניים בגרמניה. נחמיה הינו בעל השליטה בחברה מאז דצמבר 2011.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il